неделя, 16 февруари 2014 г.

Цитати на Мишел Родригес

Хората, които харесват Мишел Родригес като актриса със сигурност не са успели да останат неинформирани около човекът Мишел Родригес. От интервютата, може да разберете колко креативна, забавна и начетена е тя. А ето и малко от нещата, които е казала през годините.

"Исках да изразя себе си. Исках да бъда креативна и да не се притеснявам от никого. За това трябва да се борите независимо къде сте, за да стигнете там където искате."

"Филма, който фантазията ми иска да види? "Блейд", "Властелинът на пръстените" и "Стар Уорс" в едно. Такъв филм искам да направят".

"Хората всъщност са забравили откъде са тръгнали. Ние сме наполовина сперматозоид, наполовина яйцеклетка. Това е факт!"

"Бях бунтовник докато растях. Изритаха ме от шест училища. Но не мисля, че това ме е направило с по-малко интелект. Ако искаш знания винаги можеш да отидеш до библиотеката и да си ги набавиш"

"Не знаех нищо за независимата филмова индустрия. Не знаех нищо за самата индустрия. Всичко, което знаех е как да гледам филми, как да обичам филми, как да мразя филми и как да не ги харесвам."

"Когато бях на 18 или 19 исках да съм част от ЦРУ, защото те знаят интимни тайни. Винаги съм искала да знам подобни неща. Винаги ми е харесвало да знам."

"Не мисля, че нарцисизма е това да обичаш себе си, а да вярваш, че ще успееш. Мисля, че някой хора ги е страх да го направят. Аз го правя. Но ако не го правех, нямаше да успея в това, с което съм се захванала."


"Не искам хората да ме гледат като сексуален обект. Не искам хората да казват "тя изглежда секси." Искам да слушат това, което казвам. Постоянно получавам предложения за филми със горещи сцени в баня с някого. Това е лесно. Няма да го направя. Аз си падам по трудните неща."


"За мен е важно да мечтая и да правя филми... филми, които да карат хората да мечтаят"

Няма коментари:

Публикуване на коментар