петък, 21 февруари 2014 г.

Най-смешното от Туитър 134

@PStantchev: Питат радио Ереван: - Може ли да има гражданска война в България? - При тая селяния - няма опасност. 

@PolomskiCvetpol: Докоснах се до идеала за свобода в момента, в който престанах да бъда клиент на топлофикация софия. Страхотно е, уверявам ви. 

@nechoventsi: - Огледалце, я кажи, огледалце, не лъжи – от всички на света, аз ли съм най-красивата? - Аз съм таблет, кифло! ТАБЛЕТ!!! 

@treasurer76: При лекар: - Докторе, мисля, че един от моите приятели има венерическа болест. - Свалете си панталоните и ми покажете приятеля си.... 

@pro01: изгарям от нетърпение да ми преровят багажа на летището и да открият уринал в него

@thefein: Ирониите на живота. На близката улица шофьор беше глобен, докато от колата му беше усилена Happy на Фарел. 

@rpurop: Дайте ми опорни точки и достатъчно наши медии и ще обърна протеста, казал Архимед 

@bogomilian: Ако се обединят България без цензура и България на гражданите, могат да се явят на изборите като България без граждани.

 @panayotof: Някой да е виждал сомалиец културист? 

@Bulgarian_Stats: Най-дългите 2 минути са 2-те минути на микровълновата. 

@varnasummer: След всяка емисия без лапсус Юксел Кадриев събира приятели и роднини и се напиват като мотики. Вече 10 години Юксел не пие алкохол.

@puhkavo_keks4e: "Добро утро, изглеждаш ми състоятелна, може ли 20 ст." - и просяците са станали тактици! 

@bauxyu: единственото по-трудно от това да спечелиш спор с жена е да си регистрираш кода от шоколад Милка

@dardanelly: "Мъжът на Кобилкина: Не съм под чехъл" - е, то е ясно, че е под копито 


@Karmelitaaaaa: Невъзможна мисия: грък да мие чинии докато слуша сиртаки

@LordDreadfort: Фитнес център "Жана д'Арк" - изгори калориите!

 @iliq: нова охранителна система: куче, кенгуру и лъв. едното лае, другото бие а третото изяжда.

@gospodin_i: Всеки ден цинизъм, здрав и бодър организъм.


 @gminchev: "Дела трябват, а не мотивиращи картинки във Facebook!" @17_5O: от всичките жени на коко динев, локо пловдив е най-грозната

@lubomirvenkov: Поздрав за всички импотентни с песента на Криско - Няма к'во да стане 


@MrPinch1: Kонгрес на гинеколозите. Акцент- проблемите на специалността.На трибуната излиза професор-гинеколог и започва с думите- Колеги, къде бъркаме 

@Denizofrenik: - Какъв беше този звук? - Паднаха ми панталоните.. - Как така се чу толкова силно? - И аз бях в панталоните. 

@VikiMincheva: От кенийския зоопарк е избягал орангутанът.....и се е скрил в тълпата!

@BilynaStoycheva: А забелязали ли сте, че когато ви се родят деца, започвате отново да питате родителите си, дали може да излезете вечерта?! 

@Milanda: В компютърджийски магазин влиза младеж и показва грамофонна плоча: - Търся плейър за такива дискове...

Няма коментари:

Публикуване на коментар