събота, 15 февруари 2014 г.

Най-смешното от Туитър 133

@bozhobg: Ако Сервантес беше арабин, щеше да напише "Свободата, Хасанчо"

@fitkata: "Валентин е педераст" - Трифон

@k_gery: В Кръчмата: -Пешооо,ама нали знаеш,че днес има и друг празник… -Ей,верно бе–плясва се по челото младежът -Две кани вино и порция СЪРЧИЦА! 


@_Stefanov: "- Перфектна си. - Не съм! - Знам, ама ми се ебе зверски."

@krijitski: За разнообразие и настроение, днес малко ще вдигнем цените. От Българската Асоциация на Цветарите


 @balta__: Робинзон е открил Петкан на св. Валентин. 

@balta__: Цяла нощ спах с отворен Windows. Схванал съм се като Robocop. #ouch 

@fitkata: И специален поздрав към човека, който днес има четворен празник - Валентин Трифонов влюбеният пияница...! 

@Rokcafella: - Не ми се нервирай, нервните клетки ме се възстановяват.. - Не се прави на много умен, зъбите ти също.. 

@elenko: Безплатният алкохол - враг номер 1 на клубния живот в столицата 

@CuciMyci: По врачански това е: "Ооо а мръдни тиа боски, да минат ората.... разфръгала си ги из целата соба!" 

@Kljomparka: Каде беше баба ти кога пукна бомбата? -Насекаде.

@GlitterStar12: Мили дами Правило №1 за плосък корем - използвайте презервативи! 


@Emin_Bei: Пусни 1 милион хаш тага #Бареков и ставаш ПР на новото правителство 

@Ti_Djey: - Как се нарича блондинка с очила? - Изкуствен интелект. . . 

@JDjelatska: -Тате , тате , искам iPhone 5s! - Ето ти 20 лева , отиди да се напушиш като нормалните деца.

@lubomirvenkov: - Тате, аз съм гей! А бащата го погледнал с насълзени очи и изхлипал: - А що убав алкохол се изпи като се роди... 


@PStantchev: "Съдейки по начина, по който лъскаш лампата, първото ти желание е жена, нали? - казал духът на Аладин."

 @VSotirov: Как се яде фелацио? - първо я събличаш - после я облизваш - после ги залепяш - и накрая идва млякото. @freaklami 

@thundererRS: Отива циганин в казармата. След 9 месеца баща му се обажда: - Честито, сине, жена ти роди! - Какво ми роди? - Брат! 

@Firobg: Мъж без жена е като куче без бълхи... Живее си, но скучно! А жена без мъж е като бълха без куче... може да живее, но няма кого да хапе!!! 

@aleksvelinov: Разговарят БГ и UK депутат. UK се хвали: При нас всеки втори депутат е благородник! БГ отговаря: О, това е нищо! При нас всеки втори е крал!
 

@Firo  О, изтрила си ме от приятелите си във Фейсбук? Каква е следващата ти идея за отмъщение, да хвърляш по мен гумени мечета?

Няма коментари:

Публикуване на коментар