петък, 31 януари 2014 г.

Най-смешното от Туитър 131

@TayaTheCreator: - С какво се занимава гаджето ти? - Купува ми неща.

 @_Stefanov: - Ще ти направя живота ад! - Съжалявам, но не съм готов за връзка. #кафе 

@treasurer76: Омъжената жена трябва да следи за външния си вид, иначе ще трябва да следи мъжа си.

@_gradinko: -- отче, купих си цигари от Лафка -- шерни десет пъти "оставка!" 


@mihluzin: Шофьора на таксито ми вика" -Обичам си работата. Сам съм си началник. Никой не ме командва. Аз му викам: - Е тука завийте наляво! 

@IvanSpsv: ключът към тва да си happy е да те боли фарела за всичко. И да гетваш lucky от време на време. 

@therealgenadi: промъкнах се в завода на Активия за жени и разпръснах в големия казан магически билки за влюбване дето една врачка ми ги даде 

@_Stefanov: В Силистра: - Чу ли вица за снегорина? - Не? - Ходи ресни рутера и шти го кажа.

@treasurer76: В Силистра: - Срещнах снегорин! - Пожела ли си нещо? 

@dardanelly: Чудех се Петър Стоянов как реши да изскочи, пък то сме влизали в годината на синия дървен кон. 

@babailiica: Като гледам рекламата на Дерони с берачките си представям колко е щастлив 8 часовия работен ден на къра. Сигурен съм, че по цял ден танцуват 

@puhkavo_keks4e: Шофьора в автобуса не ми продаде билетче - било незаконно да пия кафе #wtf 

@VSotirov: И тихо я хвана за ръката: - "Обича ме" - помисли си тя - "Дееебаа таз поледица " - си каза той 

@puhkavo_keks4e: От импотентност още никой не е умрял, но не се е и родил :Д

@krijitski: Преди броени минути Британските учени са открили, че са досадни и пречат на хората работят

 @fitkata: Новия етикет повелява вилицата да се държи в лявата ръка, а мишката - в дясната! 

@panayotof: -Баси колко съм гладен! -Айде, нищо няма да ти стане, ако не си ял два часа. -И да не съм ял, ще ми стане :)

 @disast3rland: Висша степен пиянство: Курсорът на мишката не може да влезе в екранa :D 

@zuckerfro6: Имате ли, вика, тоалетна с огледало? Не, имаме мивка с огледало, ако върши работа... 

@Benita727: Из дебрите на ФБ "Нищо не дразни жената в цикъл така, както всичко." 

@andreytcho: Онзи момент когато перничанин отказва покана за пиене. 

@born1free: Обичам простите неща и ти си сред тях @Emin_Bei: 4 къси кафета в една дълга чаша. Добро утро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар