петък, 17 януари 2014 г.

Най-смешното от Туитър 129

@IvanSpsv: Спокойно мога да ви кажа какво са яли хората около мен в трамвая - бабката лук, русата салам, мангала чесън... #затворетесиуститебе 

@roccobar0c0: Преди време си купих айфон и Стив Джобс се спомина. Сега да си взема ли един диск на Пайнер... 

@80lvlPaladin: Закопчалката на жартиерите ми е с шифър и той е банковата ти сметка.
 


@Emil_Nikolov: :) Попитали радио "Ереван": - Могат ли да се правят мозъчни операции на политици? Отговорили им: - Хирурзите не се занимават с дърворезба! 

@deezel: Критика на една от курсовите ми работи по рекламен дизайн в НБУ: "Сложи нещо червеничко, да живне малко".

@gerchewa: Жените също могат да се извиняват! И извинението им започва така: "Извинявай, но не си прав" 


@veselyak: - Ти разбра ли на какво е тази реклама!? - Някакви гъбички...

@gminchev: "От изразите "майка ти да еба" и "майка Ви да еба" за предпочитане е вторият, защото звучи уважително и учтиво по отношение на събеседника." 

@varnasummer: Децата напипали кокаиновите Рафаелота. Сега цепят дърва с готварското сатърче в детската.

@varnasummer: Общото между Ван Гог и българския футбол - слънчогледът. 


@gerchewa: Смесени чувства - това е, когато на предния капак на колата ти е надраскано с пирон: "В секса си най-добър". 
 
@Bamfi: снегът пак ни изненада (няма го)

@Atlantius: Хората търсят смисъла на живота си ...голямата любов, а аз к'во... втория си чорап... 

@CuciMyci: "Обичам да пия, не защото искам да съм пиян , а защото искам да сте красиви!" 

@VSchwarz: Задача: Колко френски културни аташета са нужни за свалянето на имунитета на 1 фашизоид, охраняван от 1000 полицаи?

 @VictoriaThere: Боже, колко мъка има по мрежата... @Bulgarian_Stats: 86% от пиещите бира българи все още не могат да разберат логиката зад решението на малките магазинчета да спират фризерите зимно време.

 @desyslava_: От всички в парламента работи само климатикът. 

@plamenj: Не виждате ли, че всичко това с Пиронкова е за да отклонят вниманието ни от нещо много по-важно! 

@LordDreadfort: - Защо в Сицилия няма "Свидетели на Йехова"? - В Сицилия не обичат свидетелите....

@lubomirvenkov: - Кога ще се срещнем отново? - След 10 години. - О,какъв романтик! - К'ъв романтик ма, патко? Влизам в затвора за 10 години!

 @MrPinch1: Гледам Станишев кара ски и си мисля : Господи , защо Шумахер ? 

@VikiMincheva: "Аз не хъркам...само ми тече лигата.." #колегата 

@AndreyIontchev: "Свиньо лято", сериал, България, 2013. 

@fitkata: Като малък Чък Норис наказвал родителите си в ъгъла. 

@thundererRS: Най-добрия град за живеене... е извън България!

 @VentsiBeast: Мисля след "Не купувам от Лафка" да пуснем и "Не слушам Цветелина Янева" ама викате без чалга кво да правим, трагедия.

@andreytcho: В Македония когато те наказват в училище, те карат да пишеш на клавиатура по БДС за Велика Македония. 

@Shifter_: Аз предлагам да обявим война на Турция заради кофти края огледален свят. 

@nerdonia: българия, нарния и третият райх влезнали в една класация за държави и целия фийд полудя

@radovancho: Липсва ми доброто старо време, когато нокията ми изпишеше "Low battery". Това означаваше, че имам два дни да си намеря зарядно. 


@__Mystery____: Тва охрана без кабелче зад ушите е като жена без цици

Няма коментари:

Публикуване на коментар