петък, 20 декември 2013 г.

Най-смешното от Туитър 125

@roccobar0c0: По какво можеш да познаеш, че един мъж е готов да прави секс? - Ако диша.. 

@roccobar0c0: - Мамо, докога ще трябва да спя при дядо? Писна ми! 
- Нали ти казах, че нямаме пари да го погребем. Потрай. 

@Firobg: Безкрайно можеш да гледаш три неща: как гори огън, как се лее вода и как жена си рови в чантата. 

@rpurop: говорим с колега преди фирменото парти: - жена ми ме изпрати с 'и умната'. - странно, и мойта ми каза същото

 @gminchev: В автобуса една жена, която се оказа учителка, ми поиска химикалка. Дадох ѝ и почна да проверява контролни и да пише двойки. 

@Rokcafella: Жена чете смс от мъжа си: - Отидох където ме прати, държа се както ми каза - що ли не съм те послушал по-рано..

@4nepa: приличаш ми на човек, който преди да излезе се търка с парфюмираната страница от каталог на Avon 


@bozhobg: "Знам и две и двеста хиляди", каза бившия катаджия, наскоро назначен за министър, прибирайки куфарчето с рушвета. 

@therealgenadi: на Футболист на годината връчиха награда на Славия и човека дето я прие си пожела да не изпаднат. единствения трофей дето са взели от 96та. 

@volandil: Имам контра концепция на 'Сирене и Вино за Приятели' - 'Трушийка и Ракийка за Авери'

@gerchewa: Той имаше сексуално разстройство - когато нямаше секс, той се разстройваше. 


@treasurer76: понеже е Игнажден, а аз съм един безкрайно готин човек, правя списък на домовете, които днес да посетя, мога да ви включа срещу скромна сума

@Toledo0411: Вселената не е безкрайна. В края й започва циганската й махала. 

@JBlacksapphire: Външният вид лъже. Ето, погледни се в огледалото.

 @CuciMyci: Изневеряваш на жена си, а тя ти прощава с думите- " Всеки греши". Къде е уловката? 

@hranitel_angel: Мили Дядо Коледа, ах ти дърт пергишин...

 @VictoriaLeonid: Да престанеш да обичаш е като да престанеш да пушиш - всичко изглежда под контрол докато не се напиеш...

 @Firobg: Ненавиждам, когато момичетата пишат "Трудно е да ме намериш, лесно е да ме изгубиш"! Да не сте чорапи?

@LordDreadfort: На Бъдни вечер смъртта почукала на една врата. Отворил Чък Норис. 

- Кого търсиш? 
- Ой, Коледо, мой Коледооо... 

@acnapyx: "Намерих в телефона на мъжа ми контакт "Безплатен ceкc". От любопитство позвъних. Като зазвъня моят мобилен, щях да падна… Бахти гадината!" 

@ipavel: Едно е кучето ти да иска от храната ти докато ядеш, съвсем друго е, да пърди от вълнение, докато иска... Проветрявам и ще си доям. 

@IvoDimitrovBG: Сток Сити и Нешка Робева да вземат за треньор, пак ще си играят агресивна комбинация от ръгби и хокей 

 @spanak: "Напред и надолу" - девизът на миньора! 

@kmetavip: 1 нула - политик 2 нули - кенеф 3 нули - политик в кенеф 4 нули - пин код 5 нули - реформаторски блок 

@BilynaStoycheva: Вземете със себе си голям болт и щом лифта тръгне,извадете го и попитайте околните : - Интересно,това от къде ли се е взело?

@varnasummer: Тишината е силно недооценена, докато не ти се родят деца. 

@rpurop: мъчно ми е, че не успяха да отворят мола до икеа за коледа. сега трябва да ходим само в стари молове като некви изпадняци 

@atjdrlfk: кобрата щял да се ожени за коврата 

@Benita727: "На щанда за килими: - Имате ли нещо за пода на детска стая, ама да е здраво и по-трайно? - Колко деца имате? - 7. - По-добре асфалтирайте." 

@stoynoff: Простите неща са най-хубави. Черната Златка обаче е изключение. 

@svobodenagent: Тия с цифровизацията, обаче продължават да обясняват за антената… Нали беше просто бе, момче???

@krijitski: Снежанка е законната съпруга на дядо Коледа, а Мери Кристмас е любовницата му 

@Dess_lin: Както казва един наш клиент "Мерси, ама с тефтери и календари не се казва наздраве" 

@krijitski: Баща ми беше забравил да си махне часовника. Което го превърна в 1-я фалшив дядо Мраз, който разкрих като 5годишен.

@BGInfoSecKnight: Влязох в заведение, настаних се, засякох УиФи с парола, пробвах 12345678, пална от раз. Брои ли се за #хак?

Няма коментари:

Публикуване на коментар