събота, 7 декември 2013 г.

Най-смешното от Туитър 123

@pishaSshisha: "Гейовете искат да влязат в Църквата, за да се развихрят" WTF, bTV? 

@IvanSpsv: the amount of хора waiting for the трамвай is too damn high @hranitel_angel: Най-полезен е Витамин Цица.

 @milototo: Така, извънземните отвличат само естествено красиви хора. Д-р Енчев, go home с тия ментета. 

@kmetavip: А знаете ли, че Нелсън Мандела е удостоен с ордер „Стара планина“ през 2009? Не, нали? Ама знаете колко вдига Пол Уокър в Бързи и яростни

@disast3rland: Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.

@roccobar0c0: Овца - животно, което дава мляко, месо, вълна и глас на избори. 

@gone__surfing: на житейските проблеми се гледа най-спокойно през оптиката на снайпер

 @ssstto: Breaking news: Росен Плевнелиев ще помилва шаран за Никулден! 

@donpepone: Подложих се на тест за интелигентност – резулататът беше отрицателен. 

@inedkov: туитър - мястото където мъжете са си мъже, а жените имат фейк мъжки акаунти 

@batemisho: Един ден слънцето ще изгрее и на нашия десктоп.

 @gminchev: - Кво ще прайш на Нова година? - Руска салата, кво да правя? 

@gminchev: Измамник е звънял на майка ми, представил се за мен, казал ѝ, че съм си счупил крак, а тя му казала "Да си счупиш и главата" и той затворил.

@CuciMyci: Къде ще си на Коледа и Нова година? - На масата. Буквално. Любимият ми въпрос от месец и половина насам :/ 

@PavlikMorozovBG: Тя: Мръсник! Защо си си свалил ципа? Той: Не бях аз, бейби, той е автоматик ...

@ARYO1_: Честит имен ден и на Шаран Стоун. 

@batemisho: - И да поздравиш жена си за празника. - Но тя не празнува днес. - Кой, тая скумрия ли? 

@azzour: днес Рибният буквар празнува ли? 

@nikcname: Кали го разбира живота, роди 3 деца от 3-ма спонсора 

@roccobar0c0: - Какво е отношението ти към секса? - Много положително! На него все пак дължа живота си...

Няма коментари:

Публикуване на коментар