събота, 30 ноември 2013 г.

Tooned 50: The grand finale


Последната серия от анимацията на Макларън вече се завъртя в интернет. Проследете в три минути какво още имат да кажат Професора и Мистериозния механик... както и едно състезание на всички легенди. Всичко това вижте ТУК


Ем: Нека продължим към последния световен шампион на Макларън.
ММ: Кхкхъм.
Ем: Знам какво ще кажеш! Какво всъщност се случи в симулатора... Всъщност не ка да продължим към нашия финален обзор - Фитипалди, Хънт, Прост, Сена, Хакинен. Те не бяха просто велики пилоти. Те бяха много повече от това! 
Дженсън: А да. Върколак, Таен агент, гуру, интелектуалец-супер герой... ха-ха-ха...
Ем: Това, за което говоря е природата на успеха. Какво означава? Може ли въобще да я дефинираме...? ДА! Ако успеха се представи с Х, потенцила с У... ще се получи...
ММ: Почакай! Искаш да знаеш на какво се дължи успеха!? Става въпрос за едно киви скочило от покрива! Става въпрос за това да повярваш в невъзможното! Да се опитваш!
Ем: Окей. Ако кивито се представи чрез К, а параболата чрез Т...
ММ: Май вие въобще не разбирате, а професоре?! 
Ем: Това, което не разбирам е какво правиш ти тук...сър!
ММ: Оставих нещо тук преди години. Старият ми хронометър. Брус ми го подари. Съжалявам... ще ми дадете ли само момент, моля...УХУУУУУ!
Ем: Някой да го спре!
Дженсън: Чу го!
Коментатор: И те тръгнаха!!!
Прост: Искате ли да дадем малко урок на тези хлапета? 
Серхио: О-оу...
Коментатор: Фантастично! Това е най-страхотното състезание, което съм гледал от 92 години насам, което е невероятно, защото аз съм само на 88.
Ем: О, боже... отново се случва. О, пак го казах...
ММ: Явно им хареса.
Ем: Да... което дава въпрос какво въобще правя тук.
ММ: Няма да се предаваш! Затова ти трябва да вземеш това!
Ем: Сигурен ли си?
ММ: Е, беше мой в последните 50 години. Но дойде време да го дам на някой друг.  
 "Никога не се предавай. От Брус"
 Ем: Благодаря ти! 
ММ: Ще се видим след 50 години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар