понеделник, 18 ноември 2013 г.

Класически цитати от Кими Райконен


"Репортер: Пропусна презентацията на Пеле?
Кими: Да
Репортер: Защо?
Кими: Аках."

"Четох някъде, че съм карал с късмета на пияница."

"Репортер: Вярно ли е, че понякога ти е скучно в колата?
Кими: Само в някой състезания - Мелбърн... тогава или си мисля за нещо различно или си играя с копчетата на волана"

"Не се интересувам от това какво мислят хората за мен. Аз не съм Михаел Шумахер"

"Интересно ще бъде да видим какво ще стане утре. В последната квалификационна сесия загубих огледалото си, но не забелязах. Значи не е отдало ефект. Да видим какво ще стане в състезанието"

"Да карам е единственото, което ми харесва във Ф1"

"Репортер: Каската има важно значение за много пилоти. Какво значение има тя за теб?
Кими: Предпазва главата ми"

"Култард може да говори каквото си иска. Не ме интересува какво казва"

"Коментарите на Монтоя не ме интересуват"

"Не ми пука за това, което казва Трули"

"Не се интересувам от това, което казва Джаки. Той няма нищо общо с мен"

"Другите могат да седят в симулаторите колкото си искат. Тук съм, за да карам"

"Репортер: Най-вълнуващия момент по време на състезателния уикенд?
Кими: Преди началото на състезанието.
Репортер: А най-скучния?
Кими: Сега."

"Репортер: Имаш ли някакви специални ритуали около каската си?
Кими: Избърсвам я, за да виждам по-добре."

"Репортер: Какво си мислиш когато има жълт флаг и явно нещо е станало с другите?
Кими: Не ме интересува какво е станало"

"Животът ми щеше да е по-лесен ако бях пилот през 70-те. Мисля, че съм се родил в грешната ера"

"Няма да ходя в езиково училище, за да науча италиански. Не за това съм дошъл във Ферари"

"Репортер: Какво е чувството да се движиш с 300 км/ч?
Кими: Нормално"


Няма коментари:

Публикуване на коментар