четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Екшън машината Джейсън Стейтъм обещава изненади в "Бързи и яростни 7"

Джейсън Стейтъм изгря зад волана благодарение на лентите „Transporter". Така че няма нищо изненадващо, че отново ще го гледаме в бързи коли и в бойна готовност в продължението на екшъна „Бързи и яростни 7".

Рамо до рамо с Вин Дизел, той ще превърне лентата в още по-голяма атракция за фенките на лошите момчета. А точно такъв е Джейсън...когато иска!

В новия брой на сп. Prestige актьорът перфектно се вписва в имиджа на опасния герой, който гледа лошо с ръце зад волана и тъмни очила на очите. Наболата брада и спортно-елегантните му дрехи само допълват фаталния му чар.

Ето и какво казва в медията Стейтъм:
За „Бързи и яростни 7": Това е огромна продукция и очевидно ще се случват доста неща. Но най-хубавото е, че имаме страхотен директор – Джеймс Уан. Той е толкова ентусиазиран и развълнуван, че ще прави екшън. С нас е и Тони Джа, на когото съм огромен фен. Той е майстор в бойните изкуства и истински екшън герой. Има наистина страхотни хора в екипа и може да очаквате всичко. Те винаги ни натискат до крайния предел и искат от нас да направим нещо по-добро от предния път.

За собствените си коли: Имам много различни коли. В момента карам Audi S8. То е комфортно и бързо. Трудно е да вдигна наистина висока скорост, защото на практика живея в Лос Анджелис, така че пазя ентусиазма си за пистата.

За любимите си филми, в които е участвал: Много ми допадна работата с Гай Ричи в „Lock, Stock and Two Smoking Barrels" и "Snatch". Това оказа голямо влияние на решението ми да стана актьор. Очевидно работата ми с Люк Бесон и Корей Йен в „Transporter" се оказа повратна точка в кариерата ми, която ме изстреля нагоре. Забавлявах се и докато снимах „Crank".

Няма коментари:

Публикуване на коментар