петък, 15 ноември 2013 г.

Най-смешното от Туитър 120

@gminchev: Тя ми вика: "Чакам те като пратка от ибей."

 @cipisec: Какво знаете вие за целеустремеността? Юрий Гагарин цял живот не пил, не пушил и тренирал за това да не бъде за 108 минути в СССР. 

@bozhobg: - Някой остана ли в парламента? - Само Миков - допива и тръгва.

@JBlacksapphire: - Защо си се затворил в стаята? - С момиче съм, бабо! - Излизай бързо да ядеш, как ще ебеш гладен! 

@GeorgiaMocca: Циганин на изпит за шофьорска книжка. Полицаят пита - Какъв е тоя знак? - Алуминиев! via Dimitar 

@fenzamaen: На интервю за работа. - Коя е най-голямата Ви слабост? - Искреността. - Не мисля, че това е слабост. - Боли ме к*ра какво мислиш! 

@BetaSve: Еманципацията стигна до там, че жените вече причакват мъжете пред тоалетната, за да се запознаят с тях

@rpurop: Дайте ми опорни точки и достатъчно наши медии и ще обърна протеста, казал Архимед 

@mi__taka: сирийските бежанци - враг номер 1 на казанлъшката селищна система

 @batemisho: Попитали Радио Ереван кога България ще се класира за световно първенство по футбол. Радиото отговорило: - Когато и съдиите са българи. 

@Ti_Djey: "Тя ми прошепна: "завържи ме и прави каквото поискаш". Завързах я и отидох на бар." 

@puhkavo_keks4e: Не минаха 30 мин и вече берое и лефски се карат за дузпа... 

@dragodonchev: Повреме на секс гориш толкова калории, колкото ако бягаш 5 км. Кой подяволите бяга 5 км за 10 секунди? 

@oisashko: - По какво ще познаете, че Миков има махмурлук? - По повтарянето на "Моля Ви за тишина" в парламента. 

@MnogoZle: Мълчанието е злато, само ако мълчиш в златарски магазин с пистолет в ръка.

@kayokava: и както казва жената от зоомагазина - "няма нищо по-хубаво от палаво коте" 

@itsme__Bender: "Той се прибра вкъщи в толкова лошо настроение, че жена му, като не беше сигурна какво ще поиска първо, легна гола в мусаката." 

@neposlushna: "Краката на жената, къси-дълги, тънки-дебели, криви-прави - няма ник'во значение, те почти винаги остават в страни!" 

@tunkenshtain: Баща ми е супер мил. Мин седмица за пръв път дойде в новата ми квартира и единственото, което каза беше "Телевизора ти е много мръсен" 

@lubomirvenkov: Електротехник спаси живота на геймър, който вследствие на прекъснатото електрозахранване, разбрал, че не е ял от 10 дни 

@fitkata: Най-често срещаният съвет на 21 век е: "Не знам , брат.... ти си знаеш"

 @muiiio: -О, не! Изцапа любимата си блузка! -Нищо, тя е 2лв от Манията. -Бонукс...

@aleksvelinov: - Ало, удобно ли ти е да говориш? - Не, аз съм с Galaxy Note. /виц 

@Milanda: - Искам две картини, но с еднакъв размер. - Ще ги обувате ли? 

@rpurop: едното платно на цариградско е с билборди на веселин маринов, а другото - с волен сидеров. highway to hell

 @Dogan_Marketing: ти ако си депутат, няма ли да те е страх да ядеш в ресторант? представяш ли си как се плюе в яденето ти в кухнята?

Няма коментари:

Публикуване на коментар