четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Tooned 50: S02E05

Петият епизод от анимацията на Макларън вече видя бял свят. Може и вие да проследите историята на Алън Прост ТУК

 А превода този път беше лесен :)

Ем: Нека да продължим с най-успешния пилот в историята на Макларън - живата легенда и мой близък приятел г-н Алън Прост.
Прост: Благодаря ви!
Ем: Първо, позволи ми да те приветсвам отново в Макларън или да го кажа на френски Моята прахосмукачка мирише на Макларън (уж на френски говори)
Прост: Мисля, че трябва да се придържаш към английски, професоре.
Ем: Всъщност професора тук сте вие, сър.
Прост: О, моля те - просто се учех от най-добрия в инженерството.
Ем: Аз бях късметлия да работя с такъв чудесен пилот.
Прост: О, професоре, толкова сте мил.
Ем: Не, професоре, вие сте толкова мил.
Бътън: О, момчета, вземете си стая.
Ем: От момента, в който Алън се присъедини към Макларън беше ясно, че ще стане мастър в състезанията - с добър вкус и интелигентен.
Прост: Ще да е от 58-ма... ммм, музика за ушите ми. Шах и мат, британецо.
Ем: Ах, Алън, има ли нещо, което не можеш да правиш.
Ем: Много сте мил, професоре, но за да си добър пилот трябва да имаш добър инженер.
ММ: Съжалявам, че трябва да прекъсна този фестивал на любовта...
Ем: А, отново моя кошмар!
ММ: Но май забравяте 1992.
Ем: Да, тогава станах персонален инженер на Алън.
ММ: Алън, помниш ли Гран При на Далас?
Ем: Наречи ме наивен, но мисля, че с по-леките гуми ще е по-добре.
"Прост аут от ГП на Далас"
Ем: Е, една грешчица...
ММ: А какво ще кажеш за ГП на Великобритания?
Ем: Наречи ме свободомислещ, но мисля, че няколко дребни настройки по колата на Алън ще са добре.
"Скоростната кутия проваля Прост"
ММ: А италианското ГП?
Ем: Наречи ме гений, но мисля, че ще е добре да рекалибрирам целия двигател!
"Прост губи Италия ГП"
Ем: Хахаха... не е толкова страшно, нали...
Бътън: Не загуби ли тогава и шампионата, Алън?
Перес: Заради 1 точка?
Прост: Боже мой, така е! Значи ти си бил! Ти си идиот!
Ем: Алън, стари приятелю... 
Прост: Щях да спечеля шампионата ако не беше ти! Ти английски кретен!
Ем: Не... просто се опитвах да помогна... съжалявам.
Перес: Това сигурно боли.
ММ: Се ла ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар