понеделник, 30 септември 2013 г.

Шер и Пинк са безпощадни към "пошлата" Майли

Скандалното изпълнение на Майли Сайръс по време на американските награди на MTV набра такава популярност, че куп знаменитости решиха да се изкажат по адрес на колежката си.

Сред тях е и Шер, която наскоро написа в своя Twitter профил: "Беше ужасно. Не че съм старомодна, но беше прекалено. Ако просто бе излязла гола на сцената и беше изпълнила парчето си, щях да кажа: "Браво, момиче!” Но тя не може да танцува, тялото ѝ изглежда ужасяващо. И, Майли, недей да се плезиш ако езикът ти е обложен.”


Преди ден обаче 67-годишната Шер се извини на почти половин век по-младата си колежка, отново използвайки платформата на социалната мрежа.

"Майли Сайръс, аз мисля това, което мисля, но малко ме е срам, че го споделих и че не държах голямата си уста затворена. Какъв, по дяволите, ми е проблемът,” пита се Шер и продължава с размислите си: "Трябваше просто да кажа, че изпълнението не ми хареса чак толкова много, но въпреки това трябва да призная, че тя е АРТИСТ! Честно, тя беше брилянтна. Най-малкото защото всички продължаваме да говорим за това.”


 В скорошно свое интервю Пинк също сподели мнението си относно превърналата се в светска тема номер едно сценична изява на Майли.

"Дали ми хареса ли? Не, за мен беше пошло. Тя наистина е страшно талантлива, определено може да пее, защо ѝ трябваше да излезе на сцената по този начин? Така мами сама себе си, както и всички нас. Тя определено може повече,” разкрива Пинк пред E! Online.

Няма коментари:

Публикуване на коментар