понеделник, 16 септември 2013 г.

Чарли Шийн вече има... средно образование

Актьорът Чарли Шийн получи диплома за средно образование.

През 1983 г. не му достигнали само няколко точки, за да може да завърши със съучениците си в гимназия Санта Моника.
След това той решил да започне кариера в Холивуд, но признава, че винаги е искал да завърши образованието си въпреки изминалите 30 години.

"Тази липса на завършено образование винаги ме е тревожела. Цял живот съм имал навика никога да не завършвам нещата", разказа Шийн пред сайта Ти Ем Зи

"Идеята на родителите ми беше да ходя на лятно училище. Отговорът ми беше:
"Нима има училище през лятото? 

Не можех да си представя нещо по-лошо през първото ми лято на свобода след цялото това време.

Казах им да ми позволят да се явя на няколко прослушвания и ако нещата не се получат, ще взема диплома и ще отида в колеж. Но получих работа", припомня си актьорът.
48-годишният Шийн признава, че дипломата му е едно от постиженията, с които най-много се гордее.

"Може би трябва да я сложа някъде на видно място, например в кухнята", казва актьорът

Няма коментари:

Публикуване на коментар