петък, 27 септември 2013 г.

Най-смешното от Туитър 113

@krijitski: Резултата от действието с отваряне на пакет кафе с надпис "Отвори лесно” е : много кафе на пода на кухнята 

@rcorporales: извънредни новини от НАСА: марсоходът Кюриосити се е натъкнал на огромен надпис "ОСТАВКА", издълбан в скала в кратера Гейл #ДАНСwithme 

@fitkata: След като родят, жените стават широко скроени... 

@ju: Дори войните вече се водят в моловете

@krijitski: Днес не разбрах: връчват ми сметката в ресторанта за вечерята или се опитаха да ми продадат ресторанта :( 

@svesten: "Тия скапаняци от телевизиите ако предават раждане на дете, между всяка контракция ще дават реклами" 

@batemisho: Победителят в конкурса по лазене по нервите ми печели екскурзия на остров Бали го.

 @batemisho: "Нямам визитка" на делови език означава "Няма да ти дам номера си". 

@beer2beer: гледам тв7 и се чудя кога ще празнуваме 1300 години цици на катето от ритон

@roccobar0c0: В съседско сбиване в Китай пострадаха 665 443-ма души… :D 

@80lvlPaladin: Не е луд който яде баницата, а тоз който падне в бой за свобода той не умира 

@Ldnbox: Един китаец от съседния китайски ресторант идва на проучване. Най-смотания таен клиент евър. 

@mindphree: В други новини, Валери Божинов е на медицински прегледи в Анадола. Ако ги премине успешно ще бъде продаден там... за органи. 

@sociopatical: "Курвите да говорят за морал поначало е наш национален спорт" - Кеворкян 

@therealgenadi: човека дето е разстрелял дъртата банкерска свиня трябва да му дадат най-високото отличие в страната и да кръстят булевард на негово име 

@LordDreadfort: Стара виетнамска поговорка: "Храни куче - да те храни!".

@_Stefanov: Аз не се опитвам да бъда тъп, тъпото се опитва да бъде мен. 

@nikcname: btw започвам петиция за опростяване на имената на арменците в българия. хампацунян е първият! 

@_gradinko: "Лекоатлет ще бъде наказан за използване на изкуствен пенис при допинг тест" < спортът: чест, стил, красота 

@mushabusha: След порастналата Хана Монтана, която облизва чук, какво културно-музикално събитие да очаквам по MTV? Застаряващото Ласи изнасилва пинчер? 

@krijitski: Уважаеми съгражданье, зимата наближава, може да закупите вашите рояли, клавесини и фортепиана от складовете на Топливо АД

 @17_5O: Драги колеги, поради слабите резултати, "100 години ПФК Левски" се отменя с 2-3 сезона или когато бием ЦСКА. От ръководството

@VictoriaLeonid: Какво усещате когато дъвчете новата дъвка FIVE?? Усещам че за тези пари можех да дъвча луканка. 

@panayotof: Най-обичам да питам моя най-добър приятел Мартин следното: Имаш ли карти, Марти? 

@puhkavo_keks4e: Днес ще си пазя нервите, мисля да се ядосвам спокойно

@VikiMincheva: Висша форма на ревност: -Скъпи, какво правиш? - Разхождам кучето, скъпа. - Я го ритни, за да го чуя! 

@thundererRS: Като сте на море не спирате да се check-вате във Foursquare, а като сте на село с козите никакви ви няма... 

@gminchev: Цяла нощ съм зареждал телефона си на изключено зарядно. И знаете ли какво - успах се за работа! 

@PolomskiCvetpol: Като няма любов, отивам за бланширани картофи, пастърма и два литра бира. 

@radovancho: Ако ми даваха по 5 лева всеки път, когато си мисля за теб... щях да започна да си мисля за теб!

@Milanda: - Искам две картини, но с еднакъв размер. - Ще ги обувате ли? 

@_gradinko: нацепват селски роял за топливо -- убиха културата; взривяват за нищо уникална сграда в центъра на столицата -- браво на демокрацията 

@varnasummer: Не ви мразя безплатно, всеки ден си плащам.

@milototo: 
Парис: Аз съм пускала музика в Ибиса. 
Лияна: Аз съм пускала на Джизъса, иби са ти.

@zveretz: А бабите по затънтените села вече се кълнат на "Да те тръшне цифровизацията дано" 


@BaiKiko: Един до мен си поръча коктейл 'Идиот"- 50 мл 18 годишно уиски и 200 мл кола 

@ospam0x: ще те начупя като димитровградски роял - relefat 

@Benita727: "Дълго време бях на дъното, отчаян и загубен... докато не посегнах към иглата! Сега си плета чорапи и всичко ми е супер. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар