петък, 13 септември 2013 г.

Най-смешното от Туитър 111

@kossyo: Искам смарт телевизор. Задавам му да се самоизключва като чуе "дърева", "волгин", "робева"... Помагайте с още команди за switch off 

 @vonegat: "Това е първото правителство, което работи в интерес на хората" - и с тая уста хляб ядеш, бе Манолова! 

@tourbg: Значи ние не носим ли къси панталонки и синоптиците знаят, температурите ще паднат, сложим ли якенце - код жълто :) 

@fitkata: - Защо се оглеждаш така гузно? - Мислех си, че само ще пръцна. - Не знаеше ли, че днес е петък 13-ти? #виц

@mindphree: Стартира нова кампания в софийски градски транспорт: "Ако смърдиш слез, искам да стигна жив"

 @GeorgiaMocca: Гледам по National Geographic,че Слънцето след 4-5милиарда год ще загасне и си викам: -Точно ще сме излезли от кризата и ето ти нов проблем.

 @batemisho: Изхождам от факта, че ям Активия. 

 @rscossworth: Американците откриха нефт в Антарктида... наближава края на престъпния, кръвожаден и нехуманен диктаторски режим на злите пингвини... 

@rscossworth: От както китайците са измислили барута, бойните изкуства са станали безсмислени... :) 

@fenzamaen: Първата любов на мъжа е ръката.

 @mi__taka: Българските филми "продуктово позиционират" мощта на нашата икономика - уиски БлекРам , цигари Кингс и баници Белла

@krijitski: Опитахте ли да перете с новия DOVE с дъх на чорапи? 

@VictoriaThere: Да намериш пари докато тичаш - на това му казвам "пари, изкарани с пот на челото". 

@BalkanskiMale: наближава сезона на студените тоалетни седалки. 

 @panayotof: Идея за подарък - въдица и вибратор. Не ходи за риба? Ми да се ебе в гъза! 

@Bulgarian_Stats: 65% от българите си спомнят с умиление за джапанките с бобчета и тайно се надяват да се върнат на пазара.

 @puhkavo_keks4e: - Кажи ми истината, мислиш ли че съм красива? - Виж, важното е да си жива и здрава :Д

 @cmotan_emcee: Ходил съм по целия свят, но най-хубаво си е в чужбина.

@tsetska: 9ти септември доказва, че устойчива политическа промяна не се постига с автобуси. Трябват си танкове. 

@Roguegater: г-н 0.: – Другарю Китай, ще инвестирате ли в България? – Ко? Не! 

@lubomirvenkov: В следствие на обилния алкохол и леката ми шизофрения, днес се събудих в болницата, след като едната ми самоличност пребила другата 

@lubomirvenkov: Като разбра, че сестра ми се е снимала във филм, татко се разплака от щастие. Като гледа филма по "Space platinum", сестра ми рева от бой

 @MrPinch1: "С голямата пишка идва и голямата отговорност"-Барни Стинсън 

@MrPinch1: Всички държави,в които позволиха гей-сватбите,решиха да нападнат Сирия! Не са ли педераси,а?

@benkovski: Между сноби: - За колко си взе новия айфон? - За 1000 лв! - Прекарал си се, аз моя го взех за 1300! 

 @Jigova: Да кибичиш 30 минути на спирка и автобусът да те подмине..Priceless!!! :D 

@fitkata: - Моята жена готви прекрасно, главата никога не я боли, футбол гледа с мен, и бира пие. - На вас, педерасите, нищо не ви е като при хората! 

@NinkoKirilov: Защо поискаха ОСТАВКАта на Роджър Уотърс и намесен ли е Мишо The Slap. 

@TayaTheCreator: Торбичките под очите ми са Prada.

@svesten: Един от кварталните пияници ми вика "Е бате грехота е да се работи при живи родители" :| 

 @varnasummer: Затворите в страната били пълни. Погледнато от друга страна и отворите са пълни. 

@bai_vlad: Кой предложи Пеевски е новото Кой уби Лора Палмър 

 @radovancho: "Не мога да ти дам надежда, но мога да ти дам златната си кредитна карта." 

@guvedu: Дали продават надуваема Мая Манолова? Мишо Шамара си е взел поне три и си прави оргия.

 @spanak: Синджирът се връща, козата я няма 

 @kmetavip: В САЩ, дяволът носи Прада. В България носи ментета на Прада, купени за 30 лева от Илиянци

 @bozhobg: Един човек хванал златната рибка. Докато я държал и си искал трите желания, в зоомагазина дошли полицаи и психиатър и го отвели.

@lpetkov: Научих от Туитър, че "днешните момичета" искали да чуват повече "чукай ме", а не "обичам те". Къде са тия жени и защо не идват при мен? 

@BoykoBorissov: Видяхте ли с каква увереност Станишев говори, че са "свалили" цената на тока ? Така ще излъжат, че са "вдигнали" пенсиите и заплатите. 

@HighBoltage: Днес в памет на 11 септември ще свалим 2 бутилки уиски близнаци #ФАРА

Няма коментари:

Публикуване на коментар