събота, 31 август 2013 г.

Vin Diesel's speech

Както обещах - ето и речта на Вин Дизел в целия си блясък ТУК

Вин: Добро утро на всички. Какво мога да кажа след всички хубави думи, които Мишел каза за мен? Освен, че съм наистина благодарен. Това, което искам да кажа... о, толкова неща искам да кажа... за всички различни актьори, за всички различни истории. Всички са много специални за мен. Факта, че родителите ми са тук... Спомням си когато бях на 8 и вече играех от година... баща ми бе по-сериозен в това, отколкото аз бях. Една съботна сутрин в 8 часа той събуди мен и моят брат близнак и ни каза, че ще отидем на едно място наречено "Репетиционни АМАС". Ние не искахме. Искахме да си останем вкъщи и да сме заедно цял ден. Обаче той ни качи на влака и отидохме. Това оказа се беше един от най-важните дни в живота ми. В продължение на седем години след това аз играех, опитвах се да направя име извън Бродуей и бях толкова разочарован от липсата на възможности... точно преди да излезе "Флашданс" аз започнах да танцувам брейк. Сложил шапка пред себе си казвах "Достатъчно добър ли съм, за да ми дадеш долар?"... Има толкова много истории, които сега преминават в главата ми и не знам защо, но се сещам за баба ми Кармен, която е казвала на майка ми да  не прави аборт (смее се).Благодаря ти, бабо Кармен! Ще ми се да можеш да видиш това! Било е добро решение! Добро решение! Майка ми се е чудила, защото когато аз и моят брат сме били в нейния корем, в Америка е било нелегално бели хора и хора от други раси да имат интимни взаимоотношения. (...) Хората, с които работя са ми като семейство. Работил съм с много студиа, но никъде не е било толкова хубаво колкото с Юнивърсал. "Бързи и яростни" сагата е най мултикултурния филм, който някога съм правел. Тази сага ми говори. Толкова ми е странно днес да получа тази звезда. Защото ето я с моето име, но аз я споделям с всички, които са част от мен, с всички от тази планета... с всеки актьор, актриса, с които съм снимал сцени. Защото са ме зареждали с любов, магия, емоция...Така че без Джордана Брустър, без други колеги...без Мишел Родригес... никоя от тези сцени нямаше да са такива каквито са. Без екипа на Юнивърсал никой нямаше да ми повярва в Холивуд. Никой от тези филми нямаше да ги има. (...) И днес, седмица преди да започнем да снимаме "Бързи и яростни 7" , само заради студиото не мога да ви кажа какво следва. А така искам! Най-важното нещо за деня, освен че семейството ми е тук е моята благодарност! Благодарност към Валентино Моралес, Саманта... към моята жена, дъщеря, син... приятели...Всички ме познаваха като самохвалко в Ню Йорк, защото не можех да си намеря никаква работа. Имаше нещо много съмнително в начина, по който изглеждам, което нямаше да ми позволи някога да получа Звезда. Но както казва дъщеря ми: "Мечтите наистина се сбъдват . Благодаря на всички. Винаги ще има какво да кажа, но днес просто... да съм тук.. никога не съм си представял този момент. Но по някакъв странен начин когато някога танцувах тук преди 30 години на съшото това място, улиците бяха затворени а... а моето сърце пееше и се възхищаваше на всички тези имена тук. 30 години по-късно да съм тук с хора,които толкова обичам.. отново... нищо нямаше да е без тях. Благодаря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар