четвъртък, 29 август 2013 г.

Michelle Rodriguez's speech

На церемонията по връчване на звездата на славата на Вин Дизел, на Мишел Родригес й бяха предоставени минути, в които да сподели какво означава той за нея. Прочувствено и искрено както винаги. Видеото ТУК а превода down :)

Мишел: О боже мой... благодаря ви! Хора, нямате си на идея колко специален ден за мен е този. Аз обичам Вин Дизел. Той е един от най-добрите ми приятели, дори най-добрия. Той е единствения човек на планетата, който ме разбира на 100 %. Този човек тук сбъдва мечти, когато хората са забравили за тях. Той поглежда към невъзможното и казва "Кога ще започнем? Нека да вземем тази възможност и да я осъществим в нещо прекрасно". И затова винаги съм обичала Вин. Знаете, че съм голям феминист, а той подкрепя независимите и силните жени. Той мечтае, той се бори.. всеки ден. Аз... аз просто... винаги си се държал с мен като кралица, човече... и знаеш ли какво? До смъртта ни... аз винаги ще поддържам приятелството ни. Ти си страхотен човек! А аз съм благословена да съм тук и да говоря в ден, който целия свят споделя. Този страхотен мъж е емоционален като дете, но в същото време се грижи за индустрията, разказва истории за приключения, за света. Това прави той! И се наслаждава на това, което прави. А това е важно в свят, в който хората се променят заради власт, пари.. а той просто обича да разказва и показва истории на света. И обича всеки един човек на тази планета! Всеки един! Черни, бели, азитци, американци, испанци... жени, мъже. Всяко едно същество, което носи живот в себе си. И затова обичам този човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар