сряда, 28 август 2013 г.

Mclaren tooned: S02E03

Серията за Емерсон Фитипалди... ТОЧНО ТУК
ММ: Едно нещо трябва да знаете за Емерсон Фитипалди...
Ем: Да, че той беше пилот с огромен талант! В Бразилия прякора му беше Мишката. Този никнейм беше вдъхновен от... ъ... от мишката.
ММ: Той не беше мишка!!! Ние го наричахме по съвсем различен начин!
Ем: Какво знаеш пък ти!
ММ: Нека ви разкажа за Емерсон, който срещнах аз.
Емерсон: Хей, приятно ми е да те видя, човече. Изглеждаш добре!Искаш да се разпиша на тези бебчета?
ММ: Извън пистата той бе истински джентълмен, правеше път и не пеперудите. Но когато застанеше зад волана се превръщаше в нещо съвсем различно! Емерсон не беше мишка... той бе ВЪЛК!
Дженсън: Емерсон Фитипалди е бил върколак?
Серхио: Якооо
ММ: Той никога не се състезаваше на пълнолуние.
Ем: Естествено, че не е ! Никой не го прави! Защото състезанията се провеждат на дневна светлина! 
ММ: Когато той чуеше рева на двигателя се превръщаше в истински звяр.
Дженсън: Аууууу! Съжалявам, хора. Не можах да се стърпя.
ММ: Когато изпреварваше бе същинско животно. Това бе най-добре пазената тайна в спорта по онова време. Но в секундата, в която свършеше състезанието, той пак беше... като мишка. Единственото доказателство, за неговата идентичност беше масовото окосмяване...
Ем: Достатъчно! Емерсон Фитипалди не е нищо такова!
ММ: И как ще ме опровъргаеш?
Ем: Ами той е един от гостите ни тази вечер! Дами и господа - Емерсон Фитипалди. Здравей... неприятно ми е, че трябва да питам но сега или някога... бил ли си върколак?
Емерсон: Съжалявам, че ще ви разочаровам момчета, но аз съм просто Формула 1 шампион!
ММ: Казах ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар