неделя, 4 август 2013 г.

Just a little bit laugh with Tyrese and Luda

Предлагам да се посмеем малко с Тайръс Гибсън и Лудакрис. Това е откъс от едно интервю проведено докато бяха в Лондон по повод попюлизирането на "Бързи и яростни 6" с останалите пичоУе и мацки :).
Надявам се да съм се справила с превода.

Репортер: Всички в този филм са десет пъти по-готини отколкото някога съм си представял. Помогнете ми да се почувствам по-добре и ми кажете, кой не е чак толкова готин, в добрия смисъл.
Тайръс: Сунг Канг! 
Лудакрис: О, да! Тотално (смее се)
Репортер: Защо?
Лудакрис: Защото  излиза да тича всяка сутрин, а когато му се наложи да направи екшън сцената с Тайръс... ти му разкажи (сочи Тайръс).
Тайръс: Излиза да тича по 8 мили всяка проклета сутрин по анцуг и маратонки...
Лудакрис: Не, не... по-забавна е историята, която ти ми разказа.
Тайръс: Разкажи я ти.
Лудакрис: Така. Тича по 8 мили всеки ден и ще си кажеш "този пич е издържлив, сигурно сърцето му е силно и контролира всичко".
Тайръс: Ооо дааа! (смее се)
Лудакрис: Но когато започнаха да снимат екшън сцената  с Тайръс... на всеки 30 секунди нямал дъх от умора. (смях)
Тайръс: Той е уморен и изпотен до пълен предел! (смях) А аз му казах "Пич, има някаква дисканектност в теб. Първо, мисля, че лъжеш за всичкото това тичане и кардио, защото просто няма начин"  (смях)

 Иначе ако искате да чуете всичко това отгоре може да скивате клипчето от ТУК За ваше улеснение съм го превъртяла на точния момент, защото цялото интервю е около 13 минути и съдържа разговори и с другите актьори.

Няма коментари:

Публикуване на коментар