четвъртък, 15 август 2013 г.

FF6: Fan questions, fast answers

Канала на "Бързи и яростни" в Ютюб бълва непоказвани видеа с интервюта, резюмета, чатове на актьорите и екипа около филма. Така че ако искате да ги видите всичките, поразцъкайте се из видео портала.

От всички, този път се спрях на една интересна серия от фенски въпроси, изискващи бързи отговори. На вашето внимание Мишел Родригес, Вин Дизел и режисьора Джъстин Лин.
Въпрос към Мишел Родригес:
"Каква беше първата ти реакция когато видя клипа след надписите на петия филм?"

МР: Първоначално бях малко ядосана и незабавно реших, че трябва да се обадя на Вин. Казах му "Пич, защо не ми се обади и не ми каза за това?". След това бях много развълнувана за това, че моята героиня се връща. Преминах през микс от емоции - след това се уплаших, не знаех дали ще се справя, ще го направя ли добре. Откачих за момент - какъв ще е сценария, кой ще е режисьора..  след това отново бях развълнувана... така че минах през цял спектрум от емоции.

Въпрос към Вин Дизел:
"Ще се разбере ли един ден кой е по-добрият шофьор - Дом или Браян?"

ВД: Всъщност сценаристите предложиха да покажем състезанието, което се канеха да направят двамата герой в петата част, но накрая преценихме, че е по-добре зрителя да не научава кой печели. Но... някой ден евентуално може да се случи и да се разбере.

Въпрос към Джъстин Лин:
"Кой е любимият ти спомен, който свързваш с филмите?"

ДЛ: Това че сме едно голямо семейство извън екрана, всички лудории... това винаги ще бъде част от мен, но имам един страхотен спомен от Париж. Бях с Вин, Мишел и Пол - мотаехме се около Айфеловата кула в 4 сутринта! Малките неща като това... Когато гледам тези филм аз виждам семейство, защото сме таково и винаги ще сме. Факта, че всички имаме деца и тези деца растат заедно... това са все спомени, които вечно ще пазя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар