сряда, 7 август 2013 г.

Пинк - още бебета, чийзкейк и средни пръсти

 Още от самото начало на своята кариера Пинк си създаде имидж на дива и непоколебима персона. Но гласовитата сладурана разкри пред сп.GQ Австралия, че далеч не се чувства толкова уверена в майчинството, колкото когато е на сцената, но пък е по-влюбена в семейството си, отколкото в славата. Всъщност 33-годишната певица, чието истинско име е Алиша Бет Мур, вярва, че ако утре изгуби парите и известността си няма да съжалява и за минута.

И въпреки готовността ѝ да се раздели с комерсиалната страна на славата, Пинк вярва, че най-важното, което е изградила с годините е връзката ѝ с публиката. „Осъзнах причината хората да ме харесват – те минават през същите шибани неща и могат да са съпричастни...“ „Още когато бях малко момиче се впечатлявах от минорностите и мисля, че това е част от връзката ми с хората. Усещаме трудностите.“

Пинк казва още, че се чувства изключително щастлива със семейството си, но и изтощена. „Понякога съм много тъжна. Гледам новините, имам болен баща, има баба, която току-що почина и приятелки, които са самотни майки.“ Но това, което озарява мислите и живота ѝ е малката Уилоу, която е плод на любовта между Пинк и екстремния спортист Кари Харт. 

„Тя е най-готиното нещо, което ми се е случвало. Не исках деца. Бях ужасена от тази мисъл. Взаимоотношенията, които имах с майка ми бяха доста тежки на моменти.“ Парадоксалното е, че травмираната от детството си Пинк намира сили именно в майчинството. „Уилоу ме накара да осъзная, че ще съм много по-добре, ако оставям всичко лошо в живота просто да си отива. И ако утре нищо хубаво не се случи с мен като „Пинк“, ще бъда наистина горда от онова, което постигнах.“ И добавя: „И ще съм ОК и ще имам още бебета, ще ям много чийзкейк, ще си карам колелото и ще раздавам средни пръсти на хората.“

Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/n/pink--oshte-bebeta-chijzkejk-i-sredni-prusti.25165.html



Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/n/pink--oshte-bebeta-chijzkejk-i-sredni-prusti.25165.html

Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/n/pink--oshte-bebeta-chijzkejk-i-sredni-prusti.25165.html




Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/n/pink--oshte-bebeta-chijzkejk-i-sredni-prusti.25165.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар