сряда, 21 август 2013 г.

Вин Дизел за хХх, Коджак и Палома

Вече е офицално: Вин Дизел ще снима част от "хХх:Завръщането на Ксандър Кейдж" във Филипините. Самият той звучи доста ентусиазирано около това. 
"Никога не бях ходил там преди премиерата на "Бързи и яростни 6". Чувствах се толкова добре там, че като се върнах в Щатите си казах, че трябва да снимам филм там.... Обичам топлината, която излъчват хората на Филипините. Не  мога да го опиша - трябва да отидеш и да я усетиш сам."

Освен за "Трите хикса" стана дума и за филмовата адаптация на "Коджак".
"В очакване съм на сценария за филма от Нийл Първис и Робърт Уайд. Радвам се, че Юнивърсал работят с тях, защото свършиха добра работа с последните филми за Джеймс Бонд. Надявам се скоро да започнем да снимаме"

Вин не се притесни да каже и какво мисли за странния навик на гологлавия герой Коджак да смуче близалка. "Това е толкова забавно. И си е запазена марка за Тели Савалас. Спомням си, че бях на 7, в Манхатън и Тели снимаше филм. Тъкмо бе станал известен с Коджак. Казах си, че един ден ще го изиграя. И кой би повярвал - след 40 години - ето ме".

"Много съм развълнуван, защото това е начин да оселебретиш Ню Йорк. Коджак е човешкия образ на Ню Йорк, а познавам този град толкова добре. Гледал съм с часове кулите близнаци... и видях как падат"


Вин разкри по време на обяда, че днес (13 август) сина му има рожден и прави три години. Актьорът има и друго дете - 5 годишната Ханя Райли от мексиканския модел Палома Хименес. 
"Децата ми са любимите ми хора на света. Как родителството променя хората? Просто те променя. Вече не си себе си. Различен си. Имаш по-висша цел."

А дали има планове скоро да се ожени?
"Да кажем, че бихме го направили само заради децата. Не стигаме до параклиса, но нещата си вървят с естествени темпове".

Няма коментари:

Публикуване на коментар