петък, 16 август 2013 г.

Тего Калдерон за отсъствието си в "Бързи и яростни 6"

Тего Калдерон, който изигра Лио в четвърта и пета част на "Бързи и яростни" отговори защо не участва в шестата част. Това го попита журналист, докато Тего даваше интервю относно турнето си.

Репортер: Защо не участва в Бързи и яростни 6?
Тего: Те не искаха да ми плащат толкова колкото аз исках и реших да не участвам. Сега те искат да се включа в седмата част, но мен вече не ме интересува.

Репортер: Това ли беше единствената причина?
Тего: Всъщност, имаше много причини. Не ми харесва сценария, не се чувствах спокоен, не се чувствах удобно. Реших, че няма нужда да го правя. Аз съм музикант - това са две различни неща за мен. Но имам предложение за друг филм и да, ще приема. Все тая, "Бързи и яростни" не са в плановете ми  и не са приоритет за мен.

Репортер: А дали и твоя приятел Дон Омар се чувства по същия начин?
Тего: Не мога да говоря от негово име. Когато отказах, той също отказа. Но сега знам, че е постигнал споразумение с продуцентите за новата част.

Само на мен ли ми се струва, или Калдерон се е взел нещо на сериозно? Колко ли пари иска за някаква малка роля? Джийзес... Това малко ми напомни на интервюто с Джони Стронг (Леон) защо не иска да се върне във франчайза - тогава той отговори, че яйцата в кошницата са били много и прочие... май някой искат или луди пари за малките си роли или повече минути във филма....

Няма коментари:

Публикуване на коментар