четвъртък, 1 август 2013 г.

Из фейсбука на Иво Сиромахов 35

Какво й трябва на една жена: богат мъж, нови обувки, красив маникюр и добра приятелка. Дебела, самотна добра приятелка.

Женската логика е непобедима. Ако не си вдигаш телефона - значи си по курви, ако те няма във фейсбук - значи си по курви, ако си във фейсбук - значи си пишеш с некви курви.

 2050 година.
- Бабо, изпей ми някоя песен от твоята младост.
- Опа Гангнам стайл! Оп! Оп! Оп! Опа Гангнам стайл!


 Човек си купува iPad-а, за да докаже, че може да си позволи iPad.

 Ще дойде ден, когато на опашка в кварталната поликлиника ще чакат бабичките Дейзи, Мегън, Марая, Катрин, Кристин.

Защо се чудиш какво да подариш на приятелката си, когато съществува iPhone 5? Обади се с него в магазина и й поръчай нова тенджера!

Панталоните "D&G", обувките "Gucci", блузката "Armani", чантата "Louis Vuitton"... Само едно не мога да разбера - какво правиш в трамвая?

 ФРАЗИ, КОИТО ВСЕКИ БЪЛГАРСКИ ФУТБОЛИСТ Е ПРОИЗНАСЯЛ:
1. Пак казвам
2. Другите отбори не ни интересуват, ние си гледаме нашта си игра
3. За мен не е толкова важно кой вкарва – днеска аз, утре може да е друг. Все пак футболът е колективен спорт
4. Не коментирам съдийството
5. Мислим мач за мач
6. Как се казваш? Николета? Добре. Кво ше пиеш?
7. Ше играеме като равен с равен и ше търсиме победата. Надяваме се да ги излъжеме
8. Поздравявам целия отбор с песента на Борис Дали “Кой сега до теб заспива”
9. За нас публиката е дванайстия играч
10. Атмосферата в отбора е добра, гледаме към следващия мач
11. Готови сме на 100 процента
12. Надяваме се съдията да свири 50 на 50
13. Дадохме всичко от себе си, но това е футболът – едни печелят, други губят... Животът продължава.
14. Футболът затва е велика игра - мач с мач не си приличат
15. Келнер, донеси още една бутилка черно Джони и две-три порции фъстъчки.
16. От коя телевизия сте? От Канал 3? С вас не разговарям. Чу ли кво ти казах? Бегай отттука!


  Жена без гащи е по-опасна от въоръжен мъж.

 Рекордни горещини настъпиха в столицата. За последен път подобна жега е имало вчера, припомнят паметливи софиянци.

 Българските пешеходци пресичат улицата на принципа: "на зелено - премини, на червено - притичай"

 Фолкпевиците не пеят приспивни песни на децата си, защото децата им са неплатежоспособни.

 Фейсбук е като караоке за неграмотни - не могат да пишат, но непременно искат да го демонстрират на всички.

 Не ми харесва лозунга "България е само за българите!". Защо да е само за българите? Нека и другите да се мъчат.

 Щом Пеевски е шеф на ДАНС, сигурно следващата стъпка на правителството ще е да обяви "Уикенд" за Държавен вестник.

 Снощи пратих SMS на жена ми: "Отвлякоха ме извънземни. Правят опити с мен. Поляха ме с парфюм, омазаха ме с червило, издраха ми гърба, взеха ми парите. Обещават, че след два часа ще ме пуснат".

 Хората са като свещички - едни носят светлина, а други трябва да бъдат завряни в задник.

 Добрите домакини не носят прашки - от прашките не става хубав парцал.

 - Мамо, мамо, гледай тоя колоездач какви смешни ръкавици без пръсти има. Като чорапите на тати.

 Моногамните завиждат на полигамните, а полигамните завиждат на Берлускони.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар