понеделник, 1 юли 2013 г.

Mclaren Tooned S02E01

Ехооо - фенове на анимацията на Макларън - вече излезе първия епизод от втория сезон. Можете да го видите ТУК а аз както винаги се опитвам да ви помогна с превод :)


Звукът на успеха... вкусът на скоростта... мирисът на победа... През последните 50 години Макларън е всичко това. Най-страхотните пилоти в историята на Формула 1...
Ем: 50 годишнината на Макларън.Това ще е запомняща се нощ.
Дженсън: Значи ти ще водиш това престижно соаре?
Ем: Да, аз ще съм с микрофона тази вечер, момчета.
Серхио: Шегуваш се, човече.
Ем: Не бих си и позволил да се шегувам, Серхио! Имам дори реч!

50 години  състезания...50 години Макларън!

А сега приветствайте на сцената звездите на Макларън - г-н Дженсън Бътън и г-н Серхио Перес!

Серхио: Ола!
Дженсън: Да, да... тук сме.

И вашият водещ тази вечер - професор Ем!

Ем:Добър вечер на всички... а?ъм... А! Е, как Макларън е подобрил инженерството си през годините!? Технически, най-доброто не може да се подобри.... Беше шега.. и факт... е имам друга! Чук-чук! Не? Ок, дами и господа, нека се насладим на пътешествието на Макларън през годините. Пилотите, колите и цялата статистика, която ще ви презентирам в следващите 4 часа.
Дженсън: 4 часа!?
Серхио: Човече, трябва да има авариен изход.
Ем: Марката Макларън бе създадена преди 50 години. Това е една история за началото на успеха.
Глас на възрастен мъж: Почакайте малко!
Ем:Ъх... само от това се нуждаех. Извинете?
Възрастен мъж: Задръж малко, професор. Не знаеш повече от мен за началото на Макларън!
Ем: И какво точно знаете вие?
Възрастен мъж: Аз бяха там...
Ем: С цялото ми уважение, няма нужда да слушаме историята ви, защото аз съм на сцената и микрофона е у мен.
Възрастен мъж: А, благодаря! Както казвах... истинската история започна в далечната 1952
...
END OF PART ONE

Няма коментари:

Публикуване на коментар