четвъртък, 4 юли 2013 г.

МТВ разкрива тайни около "Бързи и яростни"

by MTV news

Кой кого не е харесал първоначално? Кой за малко да умре? МТВ разкрива отговорите на тези въпроси.

Мишел Родригес е имала ужасни първи впечатления.
Преди 14 години актьорския състав се събира за "Бързи и яростни" 1. За първи път се срещат на снимачната площадка. В днешни дни те са едно голямо и истински семейство, но искахме да разберем какви са били първите им впечатления един за друг.
Както се оказа, Мишел Родригес не харесала никого.
"Бях доста млада и отидох на снимачната площадка. Не бях говорила още нито с Вин, нито с Пол... точно в тези 5 или 10 минути преди да се запозная с тях си мислех:Този е като Кен на Барби и погледнах Пол. Реших, че Джордана е  превзета, а Вин за надут. Сгреших за всеки един от тях. Честно казано сега не си представям живота без да познавам Вин, Пол и Джордана".

Вин Дизел е дал кола на дъщеря си.
Актьорския състав е карал толкова много коли през шестте филма, но за Вин Дизел има една, която може да нарече любима. "Обичам червения Шевел, който виждате след надписите в първата част и в четвъртия филм. Дъщеря ми се роди когато снимахме 4-тия филм. Купих тази кола и когато дъщеря ми стана на година и подарих ключовете за нея. Един ден тя ще я подкара". 

Някой неща не се променят.
По време на това интервю показахме на четиримата актьора интервю с тях след премиерата на първия филм. Всички се засмяха на това колко млади са били и как са изглеждали, и за нещата, които са казали. Като Пол Уокър, който тогава заявява, че не разбира необходимостта от колите. Родригес обаче забеляза нещо, което не се е променило: "Все още имам същата 'голяма уста' " каза тя.

Дизел почти е умрял по време на снимки.
Очевидно има много филмова магия във филмите от франчайза, но понякога състезателните сцени са по-реални отколкото трябва да са. По време на снимките на шестата част, на Дизел му било казано да кара през стена от дим, но екипа не споменал за резервоарите с газ."След като стигнах до газ резервоарите, две огромни огнени топки се изстреляха по колата ми" каза Дизел.

Наистина ли са толкова големи приятели.
Наистина. Най-красноречиви са думите на Дизел и Родригес за един към друг.
"Дъщеря ми е в пубертета сега и Мишел много ми помага с нея. Мишел е невероятна и заради факта, че никога не знаеш какво ще каже следващата секунда" казва през широка усмивка Пол.
"Всичко, което чувствам към нея... е показано във филма чрез Доминик. При създаването на петата и шестата част, особена на шестата, мотивацията ми бе Мишел Родригес" каза Вин Дизел.
"Той е човекът, който ми подаде ръка и ми помага да се изправя когато падна... Уважавам го с целия си ум, тяло и душа. И той прави същото за мен. Поддържаме приятелството си въпреки всичко и така ще бъде до смъртта ни" завърши Мишел.


Няма коментари:

Публикуване на коментар