събота, 20 юли 2013 г.

Пинк: Красотата никога не ми е била цел

Пинк има стегнато тяло, на което много жени биха завидели. Дамата няма мерки на модел, но красотата никога не е била сред основните ѝ цели, както казва самата тя в новия брой на сп. Redbook. Там певицата говори за най-голямата радост в живота ѝ – дъщеря ѝ Уилоу и за семейния си живот.
Звездата обяснява и защо се чувства щастлива и самоуверена.
Ето и няколко акцента от интервюто :
За това как дъщеря ѝ Уилоу е променила живота ѝ: „Първата нощ в болницата тотално се сринах. Но сестрата дойде при мен и ми говори цяла нощ и ми помогна с всичко. Бебето беше в ръцете ми и тогава сякаш всичко придоби смисъл".
За нейната самоувереност: „Аз не разчитам на външния си вид, за да постигна нещо. Имаше хора, които още от началото ми казваха: „Никога няма да застанеш на корицата на списание, защото не си достатъчно хубава". И аз съм ок с това. Знам кои са силните ми страни: работя здраво, талантлива съм, забавна съм и съм добър човек".
За това какво я кара да се чувства красива: „Е, мен всички ме определиха за мъжкарана. Затова и красива се чувствам в кожени панталони, когато съпругът ми ме сграбчи за дупето. Или когато видя как дъщеря ми се затичва към мен, изпълнена с радост. Красотата никога не ми е била цел. Радостта е моята цел – да се чувствам здрава, силна, полезна, интелигентна и влюбена. Всичко се върти около радостта и щастието. И аз ги имам в момента".
За това как се събра отново със съпруга си Кери Харт, след като се разделиха през 2008 г. :"Единадесет месеца, след като се разделихме, той ме помоли да летя до Лас Вегас и да пея в неговия клуб на Нова година. Исках да го видя. И се чувствах много секси. Има нещо в това да скъсаш с някого – после изглеждаш неустоимо секси. Никога няма да изглеждам толкова добре, колкото през онези шест месеца след раздялата.
След като направихме една репетиция, му казах да дойде в стаята ми. Бях направила албум с всички картички, които някога ми е подарявал и на всичките ни общи снимки, докато бяхме заедно. Правих го месеци наред. На последната заета страница имаше моя снимка от един страшен филм, на която вратът ми е прерязан и навсякъде има кръв. До нея написах: „Това съм аз без теб". На следващата страница имаше снимка на бебе. Там пишеше: „Останалото не е дописано". Документите за развода, които така и не подписахме, също бяха прикачени в албума. И всичко това направих, облечена в неговия любим сутиен и панталони".

Няма коментари:

Публикуване на коментар