петък, 26 юли 2013 г.

Най-смешното от Туитър 105

@roccobar0c0: Ако видите хубава жена в Гърция .. значи е българка

 @bozhobg: Еволюцията ще направи така, че дланите и пръстите на хората да пораснат, за да могат да държат все по-големите смартфони. 

@batemisho: "аз съм един от водещите IT специалисти в България. любимата ми фраза е: Ай Ти да свършиш тая работа" /Sashko Pavlov

 @inedkov: в берлин съм. кучета започват да лаят. обръщам се - мангал. 

 @ssstto: Ако ГЕРБ бяха взели 1 млр заем, той щеше да иде за: 
-ядки за Авиоотряд28 
 -калорифери за археолози
 -хайвер за кучето на И.Ф.
 -медии (капути) 

@Dess_lin: (добре ще се поправя) Майсторите на това време в петък му викат 'обедна попивка'.

@bozhobg: Аз искам да те помня все така: без мозък, без подкрепа и в оставка. 

@RadoslavRadev: Миро Найденов: "имах чисто физически контакт" (с ББ)... Пред любовта можем само да замълчим. Във всичките й форми...

 @veselyak: Спасителите заварват един оцелял, пече човешки крак сред куп кокали. 
-Нямаше как, трябваше да оцелея. 
- Ама самолета катастрофира вчера... 

@Shifter_: The "Снимам се до нещо скъпo - значи не съм някаква беднячка" Model. 

@MnogoZle: Имам лъжица сега остава да си купя Нутела

@bembeni: Време ли е за туита "ти му викаш оставка, то чува отпуска", или още не? 

@roccobar0c0: Мързелът всъщност е доста трудна работа - не можеш да спреш, за да си починеш... 

 @plamenj: Какво трябва да кажеш на Орешарски, ако го видиш да влиза в тоалетната? Ми "добър апетит", нали сме учтиви. 

@NinkoKirilov: ОК, пичове-които-поддържате-FB-страници, пожелание за "нежен ден" ми е в повече. 

 @MrPinch1: Моята приятелка пак ми отказа секс.Ядосах се.Спаднах е.И я прибрах в гардероба!

 @niamatakav: във фейса трябва да имаш 3 снимки - на главната в китен, пред ндк и в кенефа на чалготеката 

@niamatakav: въоръжен с челник, фазомер и мултицет отивам да поправям осветлението в банята, че от вчера е станала доста интимна 

@Kaschiyski: ББ: "Тука виждам има и други колеги, които са така. От самоковска област..." (визира Бат Сали ако не се сещате) 

@guvedu: Писна ми да чакам да ми пусне SMS, за да не ѝ отговоря.

@milototo: Ден 42 в къщата на Биг Брадър и оставката все още е мираж.

@rpurop: годината е 2013, лято е, а сашка васева продължава да се снима с лъскави чорапогащи

 @azzour: кучето е чипирано. скоро то ще е с регистрация в софийска община, а аз си оставам тъп бургаски селянин 

@tsvetoliush: Когато дойде SMS: "Номерът, който търсехте, вече може да бъде избран" ми се иска да пратя обратно отговор "Да, ама вече изтрезнях". 

 @soniakolt: Орешарски загуби достойнството си като селска мома след седянка.

 @a_ljubenov: Като ти е тъпо, вземи си острилка! 

@inedkov: обаче пича на канал 3 ме зарадва с репликата по телефона в разговор с апаратната "заеби ги тия реклами" 

 @fanfolet: - Ало, БСП ли е? - Не, тука е ГЕРБ. - Нищо, и на вас да ви еба майката. 

@nupoMaH: "Народът не трябва да се бои от своето правителство. Правителството трябва да се бои от своя народ " V for Vendetta

@donmirkoni: Протестиращите вместо вода да дават по един Сникърс на полицайте, понеже нали знаете "не си ти когато си гладен"

@fitkata: В бара влизат българофоб, жиголо, психопат, циркаджия, еничарин и офшоркаджия. Барманът пита: "Какво ще пиете, г-н Сидеров?" #виц на деня 

@sociopatical: Всяко време има своите герои.Сега е моментът всички с тениски на Супермен да застанат на първа линия срещу полицията. 

@wannnafly: Понякога си мисля, че нямам достатъчно средни пръсти за да ти изразя как се чувствам.

 @gminchev: Един комар се върти около мен, като автобус с депутати около парламента

Няма коментари:

Публикуване на коментар