петък, 19 юли 2013 г.

Най-смешното от Туитър 104

@svetlinco: "И не забравяйте: ако искате слънце, пясък и вода - бетонов възел набира работници!" 

@andreytcho: Брат ми който се пенсионира преди 1 месец: Бях безработен една седмица и реших че така не се живее и сега пак работя. 

@nervnata: и таксиджията, при когото се возих сега, и той написал нов Избирателен Кодекс 

@k_gery: Жена и закон не могат да съществуват само с един член.... рзправят колегите

 @80lvlPaladin: Имало и партия ДСЦ - Движение за свобода на циците, къде да подпиша

@_gradinko: политик завещал на наследника си 3 плика, да ги отвори в моменти на криза. Отворил наследникът първия плик, вътре имало антракс и умрял 

@NoraNaydenova: Мисля да хвърля пъпчето на бебето някъде в/около парламента - или да ни оправи, или поне и тя да си напълни гушата с пари 

 @_gradinko: БСП, брандирайте бат Сали като българския Обама

 @niamatakav: 2 часа работа, 2 часа сърф. през останалото време пиене, лежане и ядене. и така до 200 години. 

 @Longanlon: Котките си имат поверие - ако негър им пресече пътя... 

 @svetlinco: В Бургас: - Кък съ казваш? - Елка. - Въъъъй, смятай

@fitkata: - Каква е разликата между руската сватба и погребение? - На погребението има един пиян по- малко. #виц #черенхумор 

gminchev: Живеем в държава, в която продават замразените пилета пълни с вода, а мокрите кърпички - сухи. 

@Emil_Nikolov: Циганин на изпит за книжка. Изпитващият го пита: - Колега, какъв е този знак? - Халуминиев! 

@medicus92: Взех някакви таблетки срещу главоболие, от скука чета инструкцията, странични ефекти - главоболие...

@gminchev: Много оригинално е във Facebook да се напишеш Πετια Ατανασοβα вместо Петя Атанасова. KLETA MAIKA BALGARIQ!

@n_paloff: Подстригах си леко брадата, щото вчера ме поздравиха със "Салам алейкум" и ми дадоха брошура с отстъпки за Рамадана. 

@desyslava__: Полицай към ром: -Ти крал ли си бе? -Къв крал бе бате? Аз съм циганин.

@Alexandra2M: - Защо петела няма ръце? - Защото кокошките нямат гащи!

@thundererRS: Да сме наясно, отпуската е когато си купуваш бански и джапанки, а не нови тапети и ламинат.

@Firobg: Едно време избирах местата на плажа според това около мен да има момичета по монокини, сега пак си избирам места ...... но с wi-fi

@muiiio: Борчéтата, които се носят с фашóн-дрешки, обезкосмени, незабележимо нагримосани, с picture-perfect бради, дали се водят мутросексуални?

 @wannnafly: "Аз никога не съм бил комунист, но баща ми навремето е бил....двама." 

@aleksvelinov: Пие ми се като на благороден елен след размножителен период.

 @ipavel: "Нощта ражда из мъртва утроба вековната злоба на роба..."

@BeeraholixBG: Сподели Кока-Кола с... КО? НЕ!

@PolomskiCvetpol: Свърши ми латекса, а остана едната стена. Добре, че имам данон за пиене в същия цвят.

@4nepa: на запад човек като мине покрай фонтан, па хвърли монета за късмет, а тука един си хвърли фаса, друг си измие краката и после защо комунисти

Няма коментари:

Публикуване на коментар