сряда, 5 юни 2013 г.

Пинк: Не искам да влизам в ничии стандарти


Чаровната Пинк изненадва читателите на сп. Glamour. Певицата позира облечена в елегантни тоалети, които обаче не скриват силния ѝ характер и енергията ѝ. Пинк не изглежда никак романтично и нежно, защото тя обича да подчертава своята необикновеност и да бъде различна.

С пепеляво розови коси и пънкарска прическа звездата и за момент не бяга от своето АЗ, демонстрирайки бунтарски дух и непокорност.

Вижте какво Пинк казва:
За това, че е рокзвезда: Смятам, че има 31 различни мнения по този въпрос... Аз просто си живея живота. Не искам да влизам в ничии стандарти.

За това, че нещата между нея и съпруга ѝ вече са наред: Има ли случай, в който всичко да е наред? Не съм сигурна. Дълготрайните връзки са избор, който правиш всеки ден. По-трудно е да си омъжен, отколкото да сменяш партньорите си често. Ние сме добре, защото общуваме постоянно и израстваме заедно.

За последното им скарване: Кери, за какво се карахме последно? О, сетих се, защото не ми носиш цветя и се държа тъпо. Трябваше да ми поднесе цветя след едно мое голямо шоу. Чу ли Това, Кери? Казвам го на глас пред 17 млн. читатели в момента, приятел.

За най-лошия ѝ ден като родител: Бях във Вегас, а Кери беше някъде навън. Аз седях с Уилоу край басейна и тя стъпваше неуверено. Падаше ставаше, докато накрая не падна сериозно и не се поряза. Трябваше да отидем в болница. Беше на около годинка. Тогава се почувствах ужасно. Както казват – „Децата постоянно падат! Добре дошъл в света на родителите". Мислих си, че мога да го преживея, а ми се искаше да я изолирам в един балон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар