неделя, 2 юни 2013 г.

Мишел Родригес и Лети

С франчайз като този на "Бързи и яростни" е необичайно героите да идват и да си отиват, освен ако не са били убивани. Героинята на Мишел Родригес - Лети Ортиз - привидно загина в четвъртата част на поредицата, но това не попречи на отбора от "Бързи и яростни"6 да я върне на сцената. Списание "Волтюр" се свърза по телефона с актрисата, която е възкресена и в "Аватар" и говори за това с нея, както и за други неща.

Когато за първи път при ролята на Лети, представи ли си, че това ще се превърне в нещо огромно?
Не, по дяволите. Шегуваш ли се? Първо, не можех да повярвам, че ще участвам във филм, в който се случват такива неща. Просто никога не си виждал такъв свят - състезателна субкултура и подземните състезания. Знаех, че има такива неща в Ню Йорк. И исках да съм част от това. Критиците в Холивуд се смеят над франчайза, защото според тях няма дълбок смисъл, но важното е, че хората го обичат. Обичам факта, че съм част от това и не ми пука какво казват другите.

Какво е да бъдеш герой, който е върнат от мъртвите?
(смее се) Ами, има две неща. Първо, ти чувстваш любовта, това топло чувство в гърдите и си казваш "Леле, упоритата работа, която вложих в Лети е била оценена." След това идва втората част, в която изпитваш отговорност и доза напрежение. "Хубаво е че се върна, но сега трябва да докажеш, че си е заслужавало". Това е една смесица от емоции, които преживях когато рабрах, че феновете искат да ме върнат.

Когато героинята ти "умря" мислеше ли си, че това беше краят на връзката си с франчайза?
Бях в Нова Зеландия, снимайки "Аватар", филм който щеше да поднови кариерата ми на героиня, която не умира. Исках да оставят вратичка... възможност за мен да се върна... И изведнъж Вин ми се обажда и ми казва, че е получил петиция за връщането на Лети. Студиото обърна нещата с главата надолу и ето го: "Бързи и яростни"6.

Какво мислиш? Кое е това нещо, с което Лети привлича хората?
На първо място това момиче е дете на улицата. Момичетата не уважават подобен тип момичетата. Същото се отнася и за момчетата - те просто искат да преспят с тях за една нощ. С Лети не е така. И смятам, че авторите на филма обръщат повече внимание на действието в него - какво ще се случи и по-малко на индивидуалността на героя. Така, че в края на краищата, актьорът е този, който влага всичко, за да пресъздаде по най-добрия начин героя си, да му вдъхне душа и така се случват нещата.

Това води до интересен въпрос. Повечето от женските персонажи в поредицата първоначално са малко... по-разкрепостени. 
О боже мой, бях се разплака на снимачната площадка, когато се готвехме да снимаме първата част. По първоначален сценарий, Лети беше точно такава и трябваше да изневери на Дом с Браян. Но казах, че предпочитам да се върна в Джърси, от колкото целият свят да ме гледа в подобна роля. И така стана, че промениха Лети и ето докъде стигна тя.

Как според теб се развиват женските образи във франчайза?
Ако някога чуя нещо унизително за момиче, което е част от семейството ще стана и ще я защитя. И всички го знаят. Наистина подкрепям момичешката сила, не само която аз да презентерим, но и другите мацки от поредицата. Мисля, че в този филм нещата се получават и за жените.

Какво е да работиш толкова години с едни и същи хора?
Единственото нещо, с което мога да го сравня е с това като да работиш с хора от ТВ сериал. Бях на 21 година когато се изстрелях в Холивуд с Лети, а сега съм на 34. Това е нереално. Гледах как всички порастват и от купонджиите станаха хора с деца и семейства. Страхотно е да имаш такива приятелства в Холивуд. Ние работим заедно от 13-14 години, което за нашата сфера е много.

Близка ли си с някой от другите актьори?
Да. Обожавам Пол и Вин. Те са страшни пичове.

А какво мислиш за караоке видеото на Вин? (на 14 февруари Вин Дизел качи клип, в който пее песента на Риана "Stay")
(смее се) Страхотно! Не е ли лудост? Той наистина има фенове, защото бе залят с куп харесвания и положителни коментари.

А някога пяла ли си караоке с Вин?
Да. Но не и за Фейсбук. Твърде съм срамежлива за такива неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар