петък, 7 юни 2013 г.

Най-смешното от Туитър 98

@guvedu: Анатомията на един туит, или какви бисери се раждат, докато кротко си седиш на тоалетната чиния.

@bozhobg: Кръстили го Никиуайл, на дядо му Никифор.

@bozhobg: Лятната задача: (ска + би) * ра. Разкрийте скобите.

@JMBStan: Сваленият имунитет е като свалените гащи - оттам нататък всичко е в чужди ръце.

@hranitel_angel: Спри! Огледай се, ослушай се и ако идва влак - премини!

@roccobar0c0: Криза - това е, когато съседите нямат ударна бормашина и млатят плочките в банята с чук!

@milototo: Тръгвам си като Пепеляшка - на мотика, та не разбрала даже, че си е загубила пантофката.

@VentsiBeast: Пред заведението ми има Ферари 458 и въпреки това моята кола е най-бързата отпред, смятай.

@madeinfen: Порше с газова е култово. Време е NASA да започнат да слагат газови уредби на совалките...#golataistina 

@_gradinko: рут колева искала да пее за децата в африка обаче й казали сори, ама тука сме ruthless

@gminchev: Машинката ми за бръснене се зарежда по 8 часа, а работи само 50 минути. Ей такъв живот искам и аз - да спя 8 часа и да работя по един!

@gminchev: Почти средата на юни месец е, а още спя с одеяло. Баси и смотаната държава!

@BaiKiko: Нищо не шокира повече жена от това да и платиш вип билет и после да не я поканиш вкъщи

@puhkavo_keks4e: В туитър простея, във фб кифлея..ммм не, не и там простея :-D

@andreytcho: Помните ли как 3-4 години Б.Б се оправдаваше с БСП. Сега БСП си връща.

@roccobar0c0: Магистрала "Тракия" се нарича така, понеже строителството и е започнало по времето на древните траки.

@vzlatanov: От днес при легализиране на дипломи за средно образование не се изисква, заверка при нотариус.

@lvl90Hipster: Понякога ми идва да обърна някоя маса и да кажа "Оригинален си, копеле" и да си тръгна. <3

@Hinkoff: Полицейски джип врътна светлините и спря пред парчета картон паднали на улицата. Полицая слезе, събра картоните и ги напъха в коша за боклук

@GeorgiGeorgief: Все още не съм открил Банка, която да не  е "Банка на годината", на нещо си

@momchilf: -Ти никога не ми казваш, че съм хубава! -Е нали ти лайквам снимките!?

@momchilf:касиерката:
– 8,69
пича пред мен на опашката (с ехидна усмивка):
– 69 мога да ви дам

@VikiMincheva: Статус на 11-годишна: "Някога бях от добрите момичета..." Кога, бе миличка, в яслата ли?

@varnasummer: Сигурно по-лесно се обръща резба отколкото леко суров омлет със зеленчуци.

@varnasummer: 
Из офиса:
Клиент: Ама следващата седмица да не стане следващия месец?
Аз: Да. Неизбежно е.

@BilynaStoycheva: Ако искате у вас да цари семейна хармония,не трябва да подреждате мебелите си според Фън Шуй,а да използвате спалнята си според Кама Сутра.

@veselka_velkova: Откакто свят светува все мазният отгоре плува :-):-):-)Радой Ралин

@BilynaStoycheva: - Защо от България не емигрират политици? - Защото има изтичане на мозъци, а не на задници.

@scarlet_weasel: Ако се бях родила в Африка, цял свят щеше да събира пари за образованието ми, вместо да плащам 700 на НАТФИЗ. А сме на едно и също дередже.

@fitkata: Като бях малък, мечтаех за "шапка-невидимка", та да влезна в женската баня... Сега ми трябва за банката!

@fitkata: – Благодаря на БСП, ДПС, АТАКА и ГЕРБ за щастливото детство! – Ама тогава ги нямаше, бе! – Точно затова им благодаря!

@fitkata: - ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА! - каза алкохола на черния дроб...

@freaklami: "Ах," каза той, "какъв е този свеж аромат, жасмин сякаш?" 
"Ами..." заекна тя, "от превръзките ми Дискрийт ще да е..."

@niggayouwhitey: Не остаряваме - винаги на мода - Лили Иванова

@Firobg: Решение винаги има. Ако останете без зъби, можете да скърцате с вратата.

@wannnafly: Правилото е: "на тъп въпрос - тъп отговор".

@angelovabg: Ако направят бутилка кола "Сподели с Волен", бая хора от върхушката ще си я купуват

@mushabusha: бТВ започват излъчването на сериал от 1978 година. Предполагам, че на Нова година ще ни зарадват с концерт на Мили Ванили.

@svesten: Няма титла, няма купа, само синя тишина...

@KarolevVladimir: Попитали радио Ереван: Абе, къде са феновете подкрепили #Атака? Отговора бил: В болнични! Днес ги обрязали!

@Iva_shtekata: колежките ми вярват в черна магии, уроки, салатата в 10 вечерта,  и освалдо риос.

@bavareca: Мисля като превзема света да използвам модерното кино за формиране на кастите. Хора, които гледат Fast and the Furious ще работят в мини.

@TheSiderovPlan: Вече имам 100 followers в туитър! Не броя останалите 7.5 милиона, които нямат друг избор.

@TheSiderovPlan: Закуската е най-важното ядене за деня. Затова в Плана Сидеров е заложено премахване на обяда и вечерята в БГ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар