събота, 25 май 2013 г.

Today Show: Interview with FF cast

Ами това е драги приятели, харесвам франчайза Бързи и яростни затова ще поствам колкото интервюта мога да преведа :D

Това е от Лондон от където започна промотирането на филма. Ако искате да го гледате ТУК иначе превода е по-надолу:

Репортер: И ето ни тук с Вин Дизел, Мишел Родригес, Тайръс Гибсън, Пол Уокър, Джордана Брустър и Крис "Лудакрис" Бриджес. Радвам се да ви видя всички отново заедно.
Вин: Благодаря ти. 
Репортер: Добре дошли в Лондон където се разиграва и много от екшън сцените. Тук са и колите ви от филма, за да се почувства по у дома си. Вин, мислех си, че няма как да прескочиш успеха на петата част, но след като изгледах шестата част разбрах, че и екшъна е по-добър. Какво очакваш? Колко далеч може да стигнеш?
Вин: Толкова далеч колкото феновете поискат. Късметлии сме, че имаме толкова силна фен база, които обичат екшъна и актьорите. Всъщност екшъна не би бил нищо без актьорския състав. И няма да е нищо без това актьорите да правят екшъна истински и той да се чувства реален. Но всъщност всичкото това ние го правиме заради феновете. 
Репортер: Това, което видяхме в петата част е, че направи последен удар, бандата се раздели и всеки тръгна по своя път в различни части на света, но сега бандата се събира отново. Тайръс, какво мислиш ти за това?
Тайръс: Ние сме семейство пред и зад камерата. Това помага, за да се представиш по-добре.Влагаш сърце и душа в героя си, за да му дадеш развитие и той да продължи напред в следващата част от историята.
Репортер: Говорейки за семейства, Пол и Джордана, вашите персонажи Браян и Миа имат малко бебе в тази серия, което променя малко нещата, нали? Как се промениха, Пол?
Пол: За мен няма проблем. От доста време се сработваме заедно. И това е част от еволюцията на героя ми. Просто е бейбитайм.
Репортер: Мишел, мисля, че не е изненада за феновете да видят твоята героиня отново след кредита на петата част. Твоята героиня всъщност е жива. Ти обаче знаеше ли по време на петата част, че твоята героиня ще се върне?
Мишел: Ами това е забавното в цялата ситуация. Аз и Вин сме приятели от 13 години и разбрах за това чрез един билет, който Вин ми бе изпратил за премиерата в Париж. И когато му се обадих бях "Пич, какво става? Защо съм там? Защо нищо не си ми казал :D" той ми каза "Не, казах ти преди 4 години, че няма да го направя без теб".
Репортер: Със сигурност феновете са развълнувани. Крис, какво ще кажеш - снимахте по време на Олимпийските игри. Ходихте ли?
Лудакрис: Да. Беше много забавно. Тук е страхотно, добри актьори... прогресивам и съм радостен да се уча от тях. За мен времето в Лондон беше страхотно.
Репортер: Един бърз върпос. Разбрах, че си бил на мач на женски волейболен отбор.
Пол: Да. Беше страхотно

Няма коментари:

Публикуване на коментар