понеделник, 20 май 2013 г.

First of official OST


Първото парче от официалният саундтрак лист на "Бързи и яростни 6" излезе на бял свят с клип. Във видеото може да видите много от сцените във филма, които сме виждали по трейлърите както и някой нови кадри на иначе познати сцени.

Песента е на Wiz Khalifa and 2 Chainz и се казва WE OWN IT (Ние го притежаваме) ТУК

Тъй като няма направено видео с превод, аз ви го правя тук, защото смятам, че песента е много тематична на места към филма.
Пак заповядайте :)

P.S. А ето и видеото, с което започва филма. ТУК

Парите са мотивация, парите са тема на разговор.
Вие сте на почивка, ние плащаме за нея.
Да това е животът, който избра.
Изстрели в тъмното с едно затворено око.
Можете да ме хванете да целувам момиче с две затворени очи.
Усъвършенстването е моята страст, благодаря, че попита.
Не можах да се забавя, затова се разбих.
Може да ползваш пластмаса, ние плащаме в кеш.


Никога не съм се боял от смъртта или дали ще умра
Само се боя да не опитам.
Аз съм какъвто съм.
Само Бог може да ме съди!
Един изстрел и всичко е за тази вечер.
Ще отида за нея!
Този момент, ние го притежаваме.
Не си играя с тези неща, защото може да стане опасно.
Вижте тези хора - аз карам с тях!
Този момент, ние го притежаваме!


И същите тези, с които карам са тези, с които бих умрял.
Оставете всичко на линията.
Ако търсите мен, търсете - Уиз Калифа.
В новата кола или сред тълпата.
...


Аз карам или умирам заради любовта!
Това е най-големия ден в живота ми.
Има големи пушки и остри ножове.
Това е денят на живота му и съм готов да подкарам през него.
Имам дух, като убиец съм вътрешно.
Дори на червено - не отстъпвам.

Придържам се към плана, винаги се изправям и не се предавам.
Ние сме лоялни един към друг и това няма да се промени.
...
Никога не обръщаме гръб - нашите коли никога не губят контрол!

Няма коментари:

Публикуване на коментар