четвъртък, 9 май 2013 г.

FF6 Fan Hangout

В продължение на няколко седмици в Гугъл+ бяха събирани въпроси от фенове, които лично щяха да бъдат зададени на някой от главните действащи лица в "Бързи и яростни". Отговорите на въпросите бяха предавани на живо от Лондон by Youtube, където актьорите започват да промотират шестата част. От всички въпроси, бяха избрани 7, а авторите им можеха лично да разговарят с Тайръс, Пол, Вин, Мишел, Лудакрис и режисьора Джъстин Лин.

Клипа е 26 минути, затова ви улеснявам като правя превод по слух :) Иначе, ако има жалаещи ето и линк - ТУК 
Преди всеки въпрос водещия представя този, който пита, но кого ли го интересува това. Не и мен. Бай дъ уей, Вин има страшно чувство за хумор ;)

Въпрос 1: Здравейте. Добре дошли в Лондон. Въпроса ми е поглеждайки назад към началото на франчайза, кой за вас е най-запомнящия се момент?

Пол: Не знам... Връщайки се назад запомнящите се моменти са много. Може би това как се развива Браян, ако трябва да говоря за моя герой. Той изживява голяма промяна през всички серии. 
Водещия: Благодаря ти. Кой друг ще каже?
(Тайръс, Пол и Вин поглеждат към Мишел)
Мишел: Защо всички погледнахте към мен? (общ смях) Исусе Христе! Защото имам голяма уста, това ще да е.
Пол: Ами това е :D
Мишел: Ще кажа, че за мен на първо място е специално това, че може и да става въпрос за хора, които са ъндърграунд, но няма нищо за наркотици...оръжия...Просто е секси да гледаш бързи коли... животът на бунтарите. И да събереш всички тези различни характери в един филм... Май имам 2 любими момента от филма: Мисля си за "Състезателните войни" в първата част когато за първи път виждаме тази страхотна субкултура на тези незаконни състезания и факта, че има място където да идеш и щом искаш, да живееш на ръба. Това си е цяло поколение хора по света. А другия - аз дори не участвам във филма - когато Вин Дизел се противопоставя със Скалата. Беше страхотен момент за мен. Също вземете характера на героя на Пол Уокър - Браян - да избере между това да е ченге или просто човек. "Трябва ли да спазвам правилата или трябва да последвам сърцето си." Ами Роман? Тайръс, ти си най-забавния човек, когото съм виждала от години (общ смях). Не трябва да играеш лоши момчета, а в някоя комедия. Имам предвид, когато всичко тръгне насериозно идва той с голяма шега и побърква всички ни. Джъстин, мисля че си свършил страхотна разбота. Ние сме един страхотен отбор.

Въпрос 2: Във филмите от поредицата виждаме доста състезания. Имали ли сте някога някакви състезания в реалния живот преди или след филма?

Лудакрис: Аз съм имал едно състезание преди да започна да участвам във филма. И не с кого да е, а с ето този човек зад мен - Пол Уокър. Беше си истинско ъндърграунд състезание, което хората ще запомнят.
Пол: Да карам бързи коли е нещо, което винаги съм обичал и това, че франчайза ми го позволява е много радващо за мен. Това е страст. Но въпреки всичко опазването на живота на пътя е много важно. А причините този филм да е толкова успешен за различни. И всички тези хора около мен правят филма различен - Мишел примерно е толкова силна. Може да се приспособява. Тя перфектно изиграва героинята си, която е силна - като нея. При Вин компонентите са много, той се интегрира и винаги е в страхотна форма, което влияе на персонажа му. От мен да знаете, изглежда корав пич, но душата му е отворена... гостоприемна  като вагина! (общ смях)
Тайръс: Това не е комплимент :D
Мишел: За първи път чувам за душа като вагина :D
Пол: В добрия смисъл, хора!
Водещия: Да бе казал плюшено мече (смехът продължава).
Пол: Ами ние така си говорим помежду ни и няма проблем. Пред камера прозвуча странно обаче. А Мишел, точно ти трябва да ме подкрепиш. Знаеш за какво говоря :D
Тайръс: Жалко, че на живо не можеш да го отрежеш. :D

Въпрос 3: Моят въпрос е откъде продуцентите се сдобиват с всички тези страхотни коли.

Лудакрис: Тук Джъстин Лин трябва да каже. Той даже изобрети една.
Мишел: О да. Флип колата "Лудия Макс". Дизайна е твой.
Джъстин: Като цяло за колите организираме кастинги и винаги много хора идват, за да покажат своите придобивки - тунинговани, екзотични, мускулести коли... Иначе преди всеки филм трябва да преразгледаме концепцията му, за да знаем какви коли ще ни трябват. За този филм усетих, че трябва да имаме нещо ново и героя на Люк Еванс не просто дава пари и си купува нова кола, а той я създава и модифицира. (следват обяснения за дизайна на флип колата, от които не всичко разбирам)
Водещия: Тя е толкова ниско, но останах много впечатлен когато я видях.
Джъстин: Да, лудо е. Но ми трябваше точно такава кола. Която да преобръща, не да бъде преобръщана. Това е мечта, която се сбъдна.
Водещия: Добре, а колите които продукцията купува, а не наема къде отиват след филма?
Лудакрис: Всичко е в гаража на Вин (общ смях).
Пол: Не се прави! Ти си купи Скайлайнът!
Лудакрис: Просто се влюбих в тая кола.

Въпрос 4: Моят въпрос е свързан с това, че във всички филми правите наистина щури каскади. Кой всъщност ги прави? Вие или си имате каскадьори-двойници?

Тайръс: Така като ме гледаш може ли да има някои, който да замести тази моя прекрасна черна особа (общ смях). Не използвам такива глупости, имай малко уважение :D Какво да ти кажа, не можем да се подложим на такива опасности - някой от нас имат деца. Двойници... Правим всичко по силите си този франчайз да е успешен, но някой неща са твърде луди и не трябва да ги правим. Когато трябваше да снимаме боят в метрото - ще го видите във филма, бях много притеснен. Трябваше да мина през счупващо се стъкло и в началото упорствах да го направя, но като видях каскадьора да го прави... одраска си лицето, потече кръв и им казах "Оставете момчето да се направи на рокзвезда" (общ смях)
Водещия: Колко всъщност са актьорите, които са пресъздали някоя наистина опасна сцена сами?
Мишел: Има ли такива?
Вин: Пол.
Мишел: Наистина?
Вин: Пол Уокър е единственият, който се скъса да тренира за една бойна сцена.
Водещия: Наистина ли? Защо?
Пол: Реших да спестя някой лев от бюджета (общ смях). Правя всичко за Вин!

Въпрос 5: Кое е това, нещо заради, което обичате да играете в екшън филми?

Мишел: Ами правиш нелегални неща и не ти се налага да влизаш в затвора за тях. Знаеш, за някой неща в реалния живот можеш да получиш доживотна присъда. Филмите ти помогат да минеш отвъд тези бариери - например да полетиш с кола без да умреш, което по принцип би било почти невъзможно. Екшъните ти помагат понякога да докараш живота си до крайна точка, да се почувстваш жив.
Водещия: Ти какво ще кажеш, Вин?
Вин: Въпросът е добър. Без значение дали се снимам в екшън или друг филм, това изкуство ти помага да се пренесеш в един друг свят, с други правила. Ако бях във филм щях например да убия някого, който ми е казал, че душата ми е като вагина. Съвсем скоро ми се случи (общ смях). Но не съм такъв човек :D Както и да е. А тук от ляво ми се подхвърлят някои неща, но това не е разговор за вагини :D (Мишел казва нещо по темата, но не разбрах какво). (Общ смях). Вижте ги как се хилят всички :D. Забравих си мисълта :D Само да кажа, че ние не сме такива хора. (общ смях). Ние сме много конфиденциални, не се виждаме след като завършим снимки, никой на ничие дете не е кръстник тук и съм сигурен, че виждате как се опитваме да счупим леда, но не ни се получавала. Ние сме нова форма на фалшив смях. Ха-ха... хи-хи, ху-ху... Толкова сме студени един към друг, че само лъжем като казваме "а това е смешно..." Трябва да ни видите през нощта, колко безразлични сме един към друг.
Тайръс: Аз искам да кажа нещо извън кръга на шегата. Всички сме различни, но страшно се обичаме. И кой по дяволите би искал да стане сутрин и да работи с хора, които не понася. Смятам, че вие феновете виждате това и може би това е една от причините франчайза да се получава толкова успешен.
Вин: Той е прав. Ние се раздаваме. Ние инвестираме живота си в този филм. Ние сме отбор и винаги ще сме такива - в или извън сагата. Заедно сме виждали какво ли не, заедно сме виждали и успеха. Няма много случай за истинско приятелство с хора  от индустрията, сигурен съм, че няма друго такова приятелства като нашето в този занаят и благодарение на тази сага ние изградихме едно стабилно приятелство. И то е истинско. Например Пол. Той е много повече за мен. Той ми е като брат близнак. Да, имам си двама Пол за братя близнаци. :D

Въпрос 6: Здравейте. Въпроса ми е какво прави новият Бързи и яростни по-уникален от другите части?

Джъстин: На първо място е предизвикателство да направиш всяка серия по-страхотна от предишната, но така, че предходната също да е незабравима. Това ми е четвъртия филм от поредицата, който снимам и съм доволен, че нито един не си прилича с другия. Франчайза става все по-голям и по-голям и това си е предизвикателство. Развълнуван съм за тази част, защото тя е комбинация от другите филми. За мен означава много хората да го харесат.
Водещия: Имате си танк и самолет. Само това е достатъчно, за да сте уникални.

Въпрос 7: Какво ви връща пак и пак в този франчайз? Кое ви мотивира да участвате?

Водещия: О аз знам и без да ги питате :D Но кажете все пак :D
Тайръс: Със сигурност има хора, които няма да ни повярват... ще кажат, че е ПР трик, но ние сме семейство. Излизаме заедно. Нашите деца се познават и са приятелчета. Винаги има партита за рожден ден, или за игра... Смятам, че това е важно. Отношенията зад камерата са много важни, защото после всичко си проличава. А още по-страхотно е,че във филма ние отново сме семейство. Това е, което ни кара да се връщаме. Парите са добри (общ смях) но знаете какво имам предвид. Аз си обичам хората. И без значение дали към семейството идват нови членове или някой липсва, всеки има своя индивидуалност. Вярно е не съм бил нито режисьор, нито продуцент, но си е същинско предизвикателство да събереш толкова много различни характера в един филм. Това е голям комплимент към продуцентите и всички отговорни за филма.
Пол: Още повече когато снимаш извън родината си имаш някакви притеснение за близките си, ако те не са при теб. А когато си заобиколен с всички тези хора, всичко е в пъти по-лесно. Ако дойдеш и покажеш най-доброто от себе си, ти влизаш в семейството - като Люк Еванс или Дуейн Джонсън. Понякога си изпъваме нервите, но това е без значение, ние сме над тези неща. За мен най-важното нещо е всички да сме заедно, защото наред с всичко друго ние крепим филма и го бутаме напред.
Водещия: Окей, 2 дни преди премиерата тук в Лондон, кой не е гледал филма.
(Тайръс, Пол и Мишел вдигат ръце) Мишел, не си ли?
Мишел: Не, не съм.
Водещия: Джъстин, ти сигурно си го гледал около 50 хиляди пъти.
Вин: Глупости, Джъстин също не го е гледал (общ смях)
Водещия: Е, хора, благодаря ви много, че ни отделихте от времето си. Благодарим на всички фенове.
Вин: Надяваме се да харесата филма, защото вложихме сърцата си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар