събота, 27 април 2013 г.

Американския Космополитан: Мишел Родригес по-секси от всякога

Безстрашна, ангажирана и нецензурирана - Мишел Родригес доказва защо заслужава да бъде най-голямата Латино екшън звезда.

"Мога да направя от едното нищо секси. Ще облека кожено яке и нищо под него"

"Не правя секс за удоволствие. Правя го защото ми харесва да правя любов и да се свързвам с някого. Не съм момиче, което можеш да дойдеш и изчукаш."

 Невъзможно е да не си фен на Мишел Родригес и да не си обсебен от нея. Първо, тя има невероятна инспирираща история: доминикано-пуерториканско момиче от Джърси влязло в актьорския занаят с нулев опит и победила над 350 кандидатки за главната роля в "Боксьорката", спечелил няколко награди за добра игра.

Но ако не я знаете от там, със сигурност няма как да сте пропуснали онова момиче, което скача от цистерна с газ в ръцете на Вин Дизел в Бързи и яростни 4. Тя е била какво ли не. Ченге в "Изгубени", пилот , който открадва хеликоптер, за да спаси приятел в "Аватар"... Но седейки с нея във Венис Бийч, ние започнахме да откриваме истинската причина, поради която не можеш да откъснеш поглед от нея. Това е огънят в очите й. Толкова истински...

"Истината е, че съм казала "чао" на играта за минутка и съм се преместила зад камерата. Започнах да пиша сценарии. Всъщност чаках 13 години, за да го направя. Знаете ли колко болезнено е това? Много. Но сега аз съм готова, за да се покрия за малко. Ще отида в планината и ще кажа "чао-чао" на всички. Е, аз съм зодия Рак, така че... май ми е природно да поискам да се скрия."

Тя може и да се опита да го направи, но ние сме сигурни, че феновете й винаги ще искат още и още. След като героинята й Лети в "Бързи и яростни" бе убива в четвъртата серия, феновете започнаха кампания по връщането й - клипове в Ютуб на Лети и Доминик, петиция за връщането на ролята (около 4000 души онлайн!), писма до продуцентите и многобройни коментари в страницата на Вин Дизел с 40 милиона последователи. Хората казваха "Тя е най-силния женски характер. Върнете я". А Вин Дизел просто обеща "Ще я върнем."

В петата част видяхме как Ева Мендес показва снимката на Лети и с това се започва. А след като изгледахме трейлъра на шестата част и боят на Мишел с Джина Карано, усетихме през екрана как ври и кипи.

Седейки срещу нея в пустинята, в почивката между снимките е трудно да разпознаеш актрисата от екрана и тази Мишел Родригес, която стои срещу теб. Тя е много в час с нещата. Седи и чете "Икономистът" на своя Айпад и ни казва "Загрижена съм за инфлацията в Азия."

След като сменя първата рокля поискава тениска и дънки. "Мога да направя от всичко секси. Да облека кожено яке и да нямам нищо отдолу. Или ми дайте ножици и ще сътворя чудеса с тази тениска".

А когато камерата започва да я снима, тя е удивителна! Наелектризираща! Ръцете са й във въздуха, косата й се вее и знаеш, че каквото и да казва, тя е създадена за големия екран.
...
Родена е в Тексас, но на 9 години се мести в Доминикана със семейството си, където забравя всички английски думи, които знае. След като семейството й се премества този път в Джърси Сити тя за няколко години е предишния човек.

"Братята ми мислеха, че ще свърша бременна на 16. И боли като ти го казват, но знаеш, че е било от любов". А аз бях нещо от сорта "Бременна? Как ли пък не.Не виждаш ли тези боксерки и този спортен сутиен. Няма как да забременея от някого!"

След "Боксьорката" тя има магнетизма на истинска звезда, тяло на модел и държание и талант на бизнесдама. Казва, че "Бързи и яростни" са дошли точно на време, защото е искала да продължи ролите си на здрави мъжки момичета.

"Взех шофьорката си книжка по време на филма. Бях на 22 и бях пълен идиот, защото карах със смъртностни километри. Но тези дни отдавна свършиха."

Родригес признава, че е имала някои тежки моменти. Дори и това, че  е експериментирала с леки наркотици, като пушенето на марихуана. Сега обаче е чиста.

"Наистина имах лош период. Купонясвах яко. Света го знае. Съпротивлявах се срещу всичко и всеки, включително и  мен самата. Не ми пукаше. Но в един момент си казах - "отиди си вкъщи и пиши. Стегни се. Какво правиш със себе си?'. И го направих. Да, сега съм и ДиДжей, но това е съвсем различно от предви, въпреки, че е нощна професия".

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ:
Какво правиш когато се затъжиш за вкъщи?
-Отивам за около месец в Доминика или Пуерто Рико или пък просто слушам парчета на Хуан Луис Гивера.

Какъв е твоя тип мъже?
-Харесвам мъжествените. Не мога да излизам с някой метросексуален, който си оправя ноктите, по-често и от мен. Което е причина, за да ме разберете, защо за 8 години живот в Ел Ей нямах сериозен приятел.

Най-романтичното нещо, което мъж е правил за теб?
-Неочаквано пътуване. Страхотно е когато някой купи 2 билета в последната минута и просто изчезнете!

Петък вечер навън...
-О, просто диджействам в един бурлеска клуб в Силвър Лейк. Пускам всичко от Джими Хендрикс до Майкъл Джексън. 

Любимо ядене?
Ами беше риба треска докато не бях диагностицирана с отравяне от живак.




 А ако това ви беше малко, можете да видите видео със снимките и кометар на по някои теми от самата Родригес TYK

Няма коментари:

Публикуване на коментар