сряда, 3 април 2013 г.

Зад кулисите с Люк Еванс и Джина Карано

Сред всички познати лица в "Бързи и яростни 6" срещаме 2 нови - уелският актьор Люк Еванс и ММА звездата Джина Карано са новите имена във франчайза, които получиха честта да си партнират с Вин Дизел и компания.

"Беше доста странно, ако трябва да бъда честен, защото някои от тях се познават от повече от 10 години, много близки приятели са, но нямах проблем с приобщаването" споделя Еванс.

"Както се случва в големите продукции, забравят да те представят на другите. Нямах възможността да се запозная с тях и всъщност първата сцена, която изиграх с другите е за края на филма. Така с реплика на белезници се запознах с актьорите", допълва Люк.

"Бях особено нервна. Гледала съм филмите от франчайза, но да участвам... Исках да съм на нивото им и се стараех доста." казва от своя страна Джина.

А ето какво споделя Люк Еванс за героя си Оуен.
"Той е британец, изглежда доста добре... кара много, много хубави коли. И не е това, което очаквате от британски злодей. В началото доста се чудех, защо ме избраха. На прима виста ми се стори странно да се изправя срещу мъже като Дизел и Скалата. Появата на Дуейн в петата част изглеждаше естествена - търсеха достойна конкуренция на Вин Дизел, но мен... тогава разбрах, че това е повече от обикновения злодей. Оуен може да се изправи срещу тях и да направи неща, които те не могат. Той има оръдия, машини, които дори не са виждали. Оуен Шоу има психологична преднина, най-вече към Торето, което го прави още по-силен. Не е въобще нужно да се стига до бой, за да знаеш, че Оуен е по-силният от Хобс и Торето взети заедно. Луда работа"

За Джина най-голяма отговорност е била да приложи уменията си по смесени бойни изкуства без да нарани никого.
"Беше трудно, защото не исках да ставам като Стивън Сегал, който наистина пребиваше партньорите си във филмите. Когато тренирах с каскадьорката за една сцена се чудех как да го направя по дяволите. Искаше се много работа от мен."

Като заключение, ще довършим с една новина, която обикаля интернет. Не очакваме офоциално потвърждение, но според информация, героинята на Джина Карано е на страната на Оуен Шоу и само се прави на добра. Дали? Ще видим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар