петък, 12 април 2013 г.

Най-смешното от Туитър 90

@svetlinco: Ако човек хвали своите съседи, значи той се готви да си продаде имота.

@roccobar0c0: В женския ад всички мъже са гейове. В мъжкия - също, но активни! :D

@bozhobg: Цената на купените гласове се вдига - това е добър сигнал - повишил се е стандартът.

@andreytcho: Вчера преведоха заплатите, та днес очаквам в офиса да съм само аз.

@puhkavo_keks4e: Установих че съвременните Ромео и Жулиета не са романтици, а са роми..

@puhkavo_keks4e: В хороскопа ми пише че днес ще намеря своята половинка...сливова

@makcumo: тва да изчистим българия за един ден не е ли расистко?

@muiiio: Доброто настроение - функция на редовното акане. Някои реклами съдържат мъдрост.

@Emil_Nikolov: Нося си домати на #концертите. Ако свирят добре си допивам водката с тях.

@varnasummer: Винаги съм се старал да не бия на очи. Съгласете се, че ако биете хората в очите, ще им увредите зрението.

@ospam0x: - Ще се омъжиш ли за мен? 
Момичето отвърнало: 
- Не! 
И момчето заживяло щастливо.

@zveretz: Със силата на положителното си мислене мога да вкисна млякото във вимето на кравата Милка

@vimarinova: След мъж бих тичала само докато се кача на него.

@batemisho: Главата ми е пример, че и кухото боли.

@radovancho: "В чуждо легло винаги се спи по-лошо" .. ама кой отива да "спи" в чуждо легло, питам аз!?

@zveretz: Вчера се подхлъзнах на една бира в парка

@slavivip: От всичко най - мразя аз да ги еба, те да ми се влюбват

@n_paloff: Какъв е смисълът на "Да изчистим България за един ден" след като на 12.05. всички лайна ще заемат обратно обичайните си позиции?

@VMachev: -Огледалце, огледалце, а кажи...
 -Гледай си в пътя, ма... :))

@Alexandra_von_D: Конференцията на ГЕРБ силно ми напомни на Супершоу Невада: диско музичка, слаб водещ с тъпи шегички и провинциални участници.

@mkjadee: ако обичаш нещо пусни го на свобода. Ако не се върне, то ще е защото също чете глупави фрази и те е пуснало на свобода, чакайки да се върнеш

@spanak: Червената шапчица отишла да бере цветя в гората. По пътя минала през Перник. Сега бере душа...

@andreytcho: Единствения оптимизъм в България го виждам в очите на тия дето се женят, а всички знаем че те са идиоти.

@Benita727: В млечните продукти от обичайно съдържащите се бактерийки има такива наречени "S. fecalis ".... да ви е сладко.

@therealgenadi: понеделник вечерта търся в гугал "отворена чалга дискотека в понеделник през нощта" първи линк - бгмама. заеби

@peio: Тачър е новият Джобс. Очаквайте цитати, книги, филми, сълзи и сополи до пълно тачъросване на предизборната политическа реч.

@RusanaDelRey: 'Бих наел за ден Искра Фидосова, за да си направим купон. Така после ще мога да разказвам, че съм купонясвал с тонове жени.'

Няма коментари:

Публикуване на коментар