петък, 5 април 2013 г.

Най-смешното от Туитър 89

@gminchev: Забравил съм си паролата за вкъщи и не мога да вляза.

@svetlinco: Талантът да бъдеш щастлив е да цениш и се радваш на това, което имаш, вместо на онова, което нямаш.  Уди Алън

@VSotirov: OPEL е най-екологичната кола в света, за две години пълно разлагане.

@ospam0x: Колко фолара трябват, за да се смени крушка?
Десет. Един ще сменя крушката,девет ще се опитат да пробутат изгорялата на тъпаците от фейсбук

@guvedu: Зъболекарят днес - "Ааа, хваналата те е упойката, иначе досега да си умрял от болка".

@gminchev: За какво са ми всичките тези пари, щом заведението затваря в 00:00?

@Shifter_: Щастието е преходно, а болката вечна е първата мисъл която изобщо ми дойде минута сле като срещнах кутрето на десния крак с ръба на масата.

@vimarinova: Перфектният мъж трябва да е чужд иначе не е перфектен.

@puhkavo_keks4e: Точно изтръпнах, че телефона ще се пльосне на плочките и той взе че ми се пъхна в ботуша! Хвала!

@80lvlPaladin: Мислех че е известна като ми каза "айде да идем до килата", после я гледах 2 часа как си избира дрехи втора ръка

@80lvlPaladin: аз обичам да чета аз обичам да мечтая имам хубава мечта но ми спряха пак уайфая пфу бе мамамудеба

@BeyondBilyana: вчера синоптиците познаха за днес. петък е.

@EdenFlamingo: Баба ми, милата, ме пита дали си имам гадже. Казах й, че имам Туитър. Също й казах, че виртуалните гаджета са много модерни и аз напредвам.

@releaseyourself:- Тате, мен кой ме донесе?
- Щъркела, сине.
- Евалата, тате...ти всичко е*еш

@makemejuliet: ако телефонът на дъщеря ти струва повече от семейната кола, напълно си заслужавате съдбата

@Emin_Bei: Диетата е начин да бъдеш дебел и гладен едновременно

@causaperduta: петък, усеща се като "мързи ме"

@k_gery: Претъпкан нощен влак. Чува се женски глас:-Господине веднага си махнете ръката!!! .....Ама не Вие!!!! ....Ама не тази!!!....Ама не от там!!!

@Ruzhin: В робото способна възраст

Няма коментари:

Публикуване на коментар