събота, 16 март 2013 г.

Пол Уокър и приятелството с Вин Дизел

И преди съм ви разказвала, че Пол и Вин са приятели. Ето една статия направена скоро от американски сайт. Тренировка за превод за мен и четиво за вас :)

Пол Уокър е относително неизвестен когато се появява в "Бързи и яростни" през 2001 година. "Бях още хлапе, бях играл само в няколко филма" споделя Пол."Исках да бъда ченге под прикритие или уличен състезател... тогава Нийл Мориц дойде с мен и ми каза за едни състезания, които щяли да се проведат в Лос Анджелис. Каза да погледам. След това ме покани за ролята". 12 години по-късно намираме Пол Уокър заобиколен от нови приятели и на съвсем различно място.

Пол и Вин са се сприятелили толкова много, че русокосия актьор оказва голямо въздействие върху това Вин Дизел да присъства на раждането на първото си дете.

"Няма да забравя онзи момент, в който разбрахме, че жена му има предродилни болки, а Вин не знаеше да присъства ли в стаята по време на раждането. Вин се притесняваше, че ще бъде травмиран за цял живот, че бебе ще излезе от онова място"

"Няколко часа по-късно Вин ми каза, че видял всичко - главичката на бебето, косата му и въобще как излязло. Толкова се радваше, че ме е послушал. А Палома ми благодари, че е бил до нея".

Уокър казва, че Дизел не се отваря като човек за всички. "Той е като покер играч. Държи картите си близо до гърдите. И сам разкрива това, което иска да се види. Така, че аз го познавам доста добре."

"Вин и аз сме много различни" продължава той "Наистина харесвам сърцето на Вин. Живота му като дете не е бил лесен. Той е един труден за разгадаване код. Но въпреки всичко, ние си паснахме."

"Не сме израстнали заедно,  но тези 13 години на познанство оставят своя отпечатък. По отношение на карането, никой не ме разбира по-добре от него. Същото се отнася и за мен."

Героят на Уокър - Браян Конър също изтърпя голямо развитие. Сега той е баща и въпреки че е имал трудно детство и не помни баща си, Браян се справя. А Доминик Торето му е като по-голям брат. Пол е щастлив за героя си. В шестата част той има дете, жена до себе си и приятел като Доминик.

Няма коментари:

Публикуване на коментар