петък, 22 март 2013 г.

Най-смешното от Туитър 87

@puhkavo_keks4e: За да се създаде голям проблем трябвад две неща - нищо и жена

@svetlinco: Един дядо отива при лекар и му казва: 
- Момчеее, подуя ми са коленети. 
- Ми те и моите са там...

@Jnk3r: хората факли, хората свещи, добре че няма хората пиратки, че тогава лошо

@slavivip:  След като Христо Стоичков поведе студентите, то би следвало Лили Иванова да поведе младежите

@puhkavo_keks4e: Пролет пукна...камъка от студ...

@ju 10h: Набий някого, докажи че си националист

@__Mystery____ : 15лв. лазаня - ям и плача

@80lvlPaladin: Като малък бях в една компания с един по голям пич, викаха му Депеша и беше много куул.Депеш, ако имаш туитър и ако не си в затвора се обади

@vimarinova: Напоследък имам чувството, че живея в приказка - Приказката за Пепеляшка, изчезнаха тиквите, останаха само тиквениците!

@bozhobg: Води ме в някой квартален айриш пъб

@donmirkoni: Новият Фейсбук ще е цифров и собствениците на стари аналогови компютри ще останат без личен живот

@VMachev: - Какво правихте снощи?
- Пихме!
- Що, какво е имало снощи?
- Пари!

@oratio_directa: Средният пръст - лидер на пазара за директни съобщения

@roccobar0c0 21: Постите започнаха, така че трябва да намалим мазните усмивки и физиономии

@voxybg: какви аргументи искате от депутатите регистрирали се като безработни, ебаси тъпаците са в новините на Nova

@niggayouwhitey : Аз съм MotherFucker - майка за тебе, тебе, тебе и тебе и после да те е*е, е*е, е*е и е*е.

@Cereal___Killer: откакто съм на диета неловко и с наведени глави се разминаваме с кварталния дюнерджия и кварталните песове, дето ме чакаха да метна нещо

@k_gery: Какво си мисли проститутката, когато се събуди, за да ходи на работа?  - И за чий х*й трябва да ставам сега?

@suncho: Преди да умре, пред очите му преминаха като на лента всички YouTube филми, които не бяха достъпни в неговата страна.

@miglen: Като си гледам колко ми е неразбираем почерка и си мисля, че от мене щеше да стане добър доктор.

@svesten: In Bulgarian we say "let's eat like white people"

@veselyak: цвеке от луната я че ти откинем, ако сакаш ти от мен...

@batemisho: Навън времето не е за слаботелесни.

@ju: - Тя: Искаш ли да изиграеш едно ниво? - Аз: Не - Тя: Правилно

@bai_tosho: докато ме гонеха глутница кучета в малинова долина, осъзнах, че съм бог, докато бягах и се молех разбрах, че си говоря сам

@Sugarfree__ : Толкова съм крехка и ранима, че когато плача дори не виждам, кого удрям с лопатата...

Няма коментари:

Публикуване на коментар