петък, 8 февруари 2013 г.

Най-смешното от Туитър 81

@__Mystery____: Трета кола изривам от снега, и пак не е моята

@tourbg: Златка Димитрова обяви война на Николай Банев. Само една Черна Златка може да победи една Черна Нинджа...

@svetlinco: - Твоята жена сексапилна ли е? - Наполовина. В секса хич я няма, но как ми пили?!...

@_Stefanov: В Америка мафията си е имала певец - Франк Синатра. В България мафията също си има певец - Веско Маринов. Сами направете разликата..

@milototo: Като отворим бара не знам как ще се сдържам да ви пея като мадам Едит. Толкова е... жизнеутвърждаваща!

@MnogoZle: Добър критерии за това,че те бива в леглото е жената след секс с теб да няма сили да иде до банята, а съседката й да те сваля в асансьора

@varnasummer: Писна ми от интернет. Блог ми е свидетел.

@gminchev: Обадих се на EVN да им кажа, че нямам интернет. Какво толкова пък? Нека се шашкат!

@veroiatnost: А в Папуа Нова Гвинея изгориха жена за вещерство... Какво знаете вие - явно Средновековието там чак сега го излъчват.

@Mr_Mahony: Един път ще отида на караоке и ще ми се падне ... Детелини на Лили Иванова :-)

@twitganda: - Извинете, а при престрояване сексуалната ориентация ли не ви позволява да дадете сигнал? - Какво, извинете? - ДАЙ МИГАЧ, ВЕ ПЕДАЛ!

@4nepa: човек нищо не е видял в тоя живот, ако не е ходил на огледи на апартаменти

@Karmelitaaaaa: Пернишка романтика: ти си мое зло, ти си мое сребро, видим ли те с друг ще ти счупим некое ребро

@varnasummer: Силата на напиване е равна на дължината на масата по ускорението на музиката.

@neposlushna: България има два проблема - политиците и пътищата. Единият проблем лесно може да се реши с валяк, но за дупките не е ясно как да се оправят.

@VMachev: Жените вече не желаят да остаряват като катедрали... Сега си правят фейс-лифтинг, докато ушите им не се срещнат!

@MrPinch1: Знаете ли как фолк певиците се пазят от психопати....ми с репликите:"Има ли лудииии...ръцете горееее...не ви виждаам..."

@80levaChalgar: 2013, на изпита по журналистика в СУ се пада цитат от песен на Камелия: "ти си моят ангел, ти си моят бог, ти си моят демон силен и жесток"

@bozhobg: Всъщност Бойко не е Буда, а многоръкият Шива: с 1 ръка хваща престъпници, с друга строи метро, с 3-та-магистрали, с 4-та пуска еврофондове

@fitkata: “Завод за кратък и щастлив живот.” – надпис на вратата на ракиджийницата в село Розово.

@freaklami: Къде е Маги? Бе не знам, ама накрая сигурно и тя като Мариан ще се върне без никакво обяснение. #freakлами

@puhkavo_keks4e: Търся доброволци да дойдат да оправят недоклатените в офиса, че ми писна от криви мутри...

@VentsiBeast: Някой може ли да ми достави два-три грама от бялата вдовица на домашния адрес. За глаукомата ми трябва.

@4nepa: прането на пари е so 90's сега перем мозъци... с картинки и клипове

@_Stefanov: Харесвам романтични филми с драматичен и сърцераздирателен финал като Титаник. Любимия ми персонаж в него е айсберга.

@guvedu: "Сектор Г защо мълчи?" Щото взривиха сектор А и сега си трае да не е следващият.

@milla_d: Хората надничащи над рамото на четящите вестници в автобуса са старите туитър фолоуъри.

@zuckerfro6: Пробвам да ти стопя мозъка с поглед. Виждам, че действа. Или просто няма нищо за стапяне.

@spanak: -Докторе, имам синини по топките. -Пускат ти дънките...

@TayaTheCreator: Също така, като кажа "върви на майната си" не казвам "върви в Пловдив".

@peter_sl: Три дена учих за шеф, имам сертификат, взимайте ме.

@balta__: Зайченцето бяло цял ден си шмъркало.

@PippilotaM: Първо ти викат:"Хайде, голям си, сам можеш - на 3 години си!", а после, цял живот: "Ама още си детенце! Само на 30 си!"

@batemisho: Римската империя - "Разделяй и владей", социалните мрежи - "Споделяй и тъпей".

@k_gery: Из ученическо съчинение: ...Дядо ми беше шофьор. Мечтая да умра като него - тихо в съня си, а не като неговите пътници, крещейки от ужас...

@Sugarfree__: В мола ме подканват да се снимам с половинката си пред едно сърце. Аз ще се снимам с литъра си.

@4nepa: Чета си хороскопа и виждам себе си след 4 инфаркта

@_gradinko: заплашват Доган с газово пистолетче с пипер -- атентат. Прострелват Баретата 4 пъти с калашник -- само искали да го сплашат

Няма коментари:

Публикуване на коментар