четвъртък, 31 януари 2013 г.

Кими е специален

Сър Джеки Стюарт смята, че Лотус не трябва да се опитват да променят пилотa си Кими Райконен, защото той е "много специален". През последния сезон финландският пилот затвърди репутацията си на човек, който си знае своето и не се преструва пред медиите, а казва каквото мисли. Най-известна стана репликата на Кими по време на Гран при на Абу Даби: "Остави ме на мира, знам какво правя!" към състезателния му инженер. Айсмен се оказа прав, наистина знаеше какво прави и спечели състезанието.
"Не можеш да промениш Кими Райконен. Рядко си говоря с него през уикендите, защото знам, че ако той иска да говори с мен, ще дойде и ще ми каже. Ако отида и му се натрапя, той ще си помисли: "Какво ми говориш? Защо ме занимаваш?". Така реагира. Той е много специален човек, най-специалният пилот на което и да е Гран при, а и се върна в спорта много по-успешно от Шумахер. Кими беше на всяко състезание миналата година и се представяше добре", заявява Стюарт.
Колкото до медийните изяви на Райконен, Стюарт смята, че имиджът, който си е изградил, не му вреди.
"Той има достатъчно познания и опит, разсъдлив и не се интересува от медии, журналисти и интервюта. Не иска да се занимава с това. Ако му зададеш тъп въпрос, ще получиш достоен едносричен отговор. Много го харесвам. Не мога да го броя за приятел, а и неговите приятели са много странни. Въпреки това Кими се справя доста добре с това да е себе си", споделя Стюарт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар