петък, 4 януари 2013 г.

Най-смешното от Туитър 77

@milototo: Биологичният ми часовник вече е трайно настроен за работа в бар.

@elenko: Кое ще е по-яко за дъбстеп ремикс: две праскови посях и две череши или край реката редят се, редят се тополите?

@stoynoff: За да не те дразни тъпотията на "Шоуто на Канала", трябва да го гледаш без звук. И без картина.

@ocfcrew: Аз ако бях на президента, щях да направя конкурс за снимки от България и най-хубавите да използвам в следващата си реч.

@_Stefanov: Имам един списък с неща, които искам да оправя и на първо място все ми изниква..твоето име! 
@NinkoKirilov: И каляската на Пепеляшка се превърнала в тиква, но тя не се отчаяла, а врътнала божественярски тиквеник.

@ntapankova: спя. демек не ме меншвайте повече тая вечер,не мога да си легна нормално хахах 

@nikcname: мечтата на работника е да разширят отдела и да дойде друг да му върши работата

@azzour: окей, тъпо е да имате общ фейсбук профил, ама, брат, имате общ мейл?!

@milototo: Българин да се наричам - първа колорадост е за мене. 

@shishedzhieva: Никога не спорете с мъж. Веднага започвайте или да плачете или да се събличате.

@azzour: работата в Дисни понякога била толкова напрегната, че някои служители казвали на компанията Маусшвиц.

@BadAssya: Хората си мислят че някой пичага ми пише палави СМС-и понеже си гледам в телефона и се подсмихвам, a aз всъщност съм в Twitter. 

@Alexandra_von_D: Светия Синод или Светия Имот?

@beer2beer: Салфетки горе!

@_gradinko: на този ден православните българи ядат руло Стефани

@kislorot: Личната лекарка на Фреди Меркюри е била доктор Queen Лечителката 

@gminchev: Защо в новогодишното обръщение на президента не показаха снимки от Instagram?

@azzour: "Искам да ви кажа, че сте най-големите мошеници!" - рандъм български потребител към рандъм бранд

@nikcname: Невидимия университет не е само мит, почти всички от ГЕРБ са го завършили

@milototo: ГРУБА мая новоСЕЛСКА ПРОЯВА

@kyn4o: една песен е яка, ако не ти звучи тъпо след като си слушал вивалди

@radnaskelA_: Куртоазија. Куртоевропа.

@milototo: Женичката във фоайето на НДК символизира отрудената разпоредителка-майка 

@nikcname: Малкия Цецко много е слушал, затова Дядо Коледа Борисов му подари дюна! 

@gminchev: За мен Cappy - таратор!

@nervnata: По-добрият римейк на Шампанско и сълзи е Шампанско и уиски 

@nikcname: Хората играят хоро, аз си пиша статуси

@vimarinova: ''Когато човек се жени, избора на жена е бъркане в един чувал със змии. Някои са отровни, други не са. Която фанеш.''

@milototo: Първият ми късмет от новогодишната баница е деца. Спирам баницата

@slaviVIP: В Карфур Чиваса е изкупен. Криза е, Бойко в виновен. Излизайте на протести 

@ntapankova: понеже съм дърта и в графата бгмама ще дам акъл на младите момичета: не всичко е йеденье и йебанье. и котки. може да ме ънфолвате.

@elenko: Facebook трябва да има отделни privacy настройки за стари снимки.

@_gradinko: защо е нужен музей на София, след като всеки може да се качи на градски транспорт и да усети как са пътували хората преди векове 

@rpurop: Представяте ли си Бойко на следващия мач на тигрите да се съблече по потник Keep calm and vote for me 

@DPMenbg: След празниците ще се снимам във филм. Ще играя главната роля във филма "Слонът, моят приятел". Не е ролята на приятеля! 

@beer2beer: Какъв човек си, че да пуснеш бекстриѝт боѝс в механа бе, къде ти е човещината 

@shishedzhieva: Тя: "Отдавна не съм виждала нещо толковa малоумно." Аз: "Явно от много време не си се виждала в огледалото." 

@nikcname: Ако "Трета Възраст" беше списание, Слави щеше да е редовната корица

Няма коментари:

Публикуване на коментар