понеделник, 21 януари 2013 г.

Балотели, Ибра и Съра ръсеха лаф след лаф през 2012

Бих поканил няколко холивудски актриси. Но ако имате предвид за вечеря, тогава бих поканил Мандела, Мохамед Али, Кенеди и Синатра за малко блясък. Тогава обаче ще трябва да приготвя паста, защото в противен случай Синатра няма да дойде.
Мениджърът на Ман Юнайтед Алекс Фъргюсън споделя кои са мечтаните му гости, някои от тях покойници
-------------------------------------------------------------------------

Ако си купя фиат, всички ще кажат, че човек като мен трябва да има ферари. Ако си купя ферари, всеки ще каже, че трябва да съм по-земен и да си купя фиат.

Нападателят на Ман Сити Марио Балотели обяснява на непосветените тежките дилеми, пред които са изправени неприлично богатите играчи
-------------------------------------------------------------------------

Може да продадем 10 играчи, но после какво ще правим? Ще отворим пицария?

Дидие Дешан като треньор на Олимпик М обяснява защо Лучо Гонсалес беше единственият продаден играч през зимата

 ------------------------------------------------------------------------

Ако някой след мача днес не е бил уморен, повярвайте ми, ще съм първият, който ще му откъсне ръцете.

Сърбинът Деян Станкович всява страх в съблекалнята, като прережда останалите желаещи да късат ръце след загубата на Интер от Новара --------------------------------------------------------------------------------

Ибра е на едно ниво с Меси и Роналдо. Когато си говоря с него обаче, винаги му казвам, че съм по-добър от него.

Балотели хвърля светлина върху сериозните и задълбочени разговори, които водят помежду си двама от най-скъпоплатените клиенти на суперагента Райола
 ----------------------------------------------------------------------------

Винаги съм му казвал: "Ако играеше с мен преди 10 години, след всеки мач щеше да отнасяш по един удар". Не мога да разговарям с Балотели всеки ден, защото ще имам нужда от психиатър.

Мениджърът на Ман Сити Роберто Манчини за отношенията си с Марио Балотели
---------------------------------------------------------------------------

Когато реша да вкарам, вкарвам. Мисля, че съм гений. Смятам, че съм по-интелигентен от обикновения човек. Ако намерите друг като мен, ще ви черпя вечеря.
Няма спасение от Марио Балотели
  -------------------------------------------------------------------------

Земан? Не знам кой е той. В момента съм на почивка и ще потърся в Гугъл какво е спечелил.


Жозе Моуриньо е доста кротък, когато е във ваканция
 -----------------------------------------------------------------

При положението с Ван Перси ясно се вижда, че той можеше да бъде убит. Беше абсолютно нарочно: играта беше спряна, направиха го точно пред рефера, можеха да убият момчето.

Съра предлага нов проектозакон в наказателното право: който ритне топката в главата на негов играч, отива на съд за предумишлено убийство
-------------------------------------------------------------------------


Колкото до съдията, той явно беше преял по Коледа. Изобщо не беше в добра форма. Но след Коледа се случват такива неща.

Мениджърът на Ман Сити Роберто Манчини анализира представянето на рефера Кевин Френд след загубата 0:1 в Съндърланд

Няма коментари:

Публикуване на коментар