вторник, 18 декември 2012 г.

Пинк: Не живея в холивудски балон

Статия на The Telegraph, превод: мой :)

Пинк е поп звезда, която е обичана от тийнейджърите и гледана с ужас от родителите. Нейната откровеност е прочута (писмата към Буш и принц Уилям). Сега обаче изразява известен смут когато псува и разказва за яките й отношения с майка й. Какво се е случило?

Пинк започнала кариерата си, за да не бъде нещастна. Сега обаче тя е щастливо омъжена за състезателя по мотокрос Кери Харт и има 18-месечна дъщеря на име Уилоу, която за нея е "най-голямото щастие".

Дали това означава край на Пинк, която всички познаваме. "Няма начин" казва тя с характерна жизнерадостност. 

Като една от най-успешните певици на всички времена, Пинк е продала повече от 40 милиона албума и 70 милиона сингъла по целия свят. През 2009, списание "Билборд" я обяви за номер едно поп изпълнител на десетилетието.

И все пак доскоро тя беше странно защо недооценена, обожавана от феновете, но изненадващо игнорирана от мейнстрийма.

С характерния си дрезгав глас, тя може да изпее всичко и да конкурира гласа си с певица като Лейди Гага, Риана и Кейти Пери. Странно обаче, никога не е достигала техните нива на слава.

Безстрашна, чудата и умна е Пинк, въпреки, че е трудно да я категоризираш: повече рок звезда, от колкото поп, с нейните твърди, остроумни и емоционални песни.

Последният й албум "Истината за любовта" дебютира  в Америка като номер 1 за септември. "Никога не съм била по-изненада", откровено казва 33-годишната Пинк.

"Успешна година беше. Албума ми е за първи път номер 1 в Америка. В Австралия това се е случвало често, но тук... щастлива съм, че ме избраха и за корица на "CoverGirl"... а само като си помисля, че преди 8-9 години те ми казаха, че съм грозна и не ставам (смее се). Вече не се чувствам като аутсайдер, а мъжа ми каза "Отне им 9 години, за да те харесат". "

Пинк пристига на мотор от дома си в Малибу. Облечена е от главата до петите в черно. Само няколко залепени розови диаманта на каската й правят акцента.

След като свали каската си, бързо покри русата си коса с черна шапка.

"Бих се радвала ако имах времето да оправя косата си. Да съм Виктория Бекъм за  един ден, но уви, не мога".

В действителност Пинк изглежда малко уморена. Седи на тесния диван и е сложила каската в скута си.

Но няма и намек за умора няколко нощи по-късно когато изригва на сцената по време на концерт. 

Признава, че е чула деца да пеят нейната песен Blow me (one last kiss), затова е направила "чиста" версия.  Подобно на много нейни песни, и тази е яростна упорита ода за разпада на една връзка. А това, че ще спре да пее мръсни думи, значи, че ще има много празни места в песента. :)

"От както имам дете промених мисленето си. Преди не ми пукаше дали в текста на песните ми ще има псувни и ругаене. Сега обаче като чуя такова нещо... все едно е психически шамар"
Допълва, че това обаче няма да я извади от борбеното й звучене.

Новият й албум съчетава всички емоции - любов, ярост и малко монотонност.

Монотонност обаче няма в личния й живот. Връзката й с Кери Харт е наистина бурна - запознават се през 2001, женят се през 2006, разделят се през 2008, събират се през 2009 и се сдобиват с дете през 2011. Тази връзка дава материал за много от песните й.

"Типично за нас, първата ни среща беше драматична. Гледах го на Екс Геймс през 2001. Той падна от 12 метра и счупи 14 от костите си. Реших, че е мъртъв. Бях като 'Уау! Беше сладък. Щеше да има страхотни дечица'... Няколко месеца по-късно го срещнах и останалото..." тя свива рамене и се усмихва широко.

Пинк предлага брак на Харт през 2005 по време на едно от неговите състезания - с високо вдигната табела с надпис 'ще се омъжиш ли за мен'. Първоначално Харт не забелязва табелата, но на следващата обиколка обръща внимание.

Пинк написва на гърба на табелата "Сериозна съм". Тогава той спира и се съгласява. Женят се на Коста Рика няколко месеца по-късно. Днес тя носи голям диамантен пръстен на безименния си пръст.

"Независимо какво се е случило или случва" - казва тя с насълзени очи - "той винаги ще остане моята любов"

Пинк е родена като Алиша Бет Мур в Пенсилвания в семейството на майка медицинска сестра и баща ветеран от войната във Виетнам. Остава съкрушена след развода на техните.
"Бях много зле, защото бях момичето на татко и се съкруших когато той ни остави, защото трябваше да живея с мама, а не се разбирах много добре с нея тогава. Прекарах първите си 9 години от живота си в страх от това какво ще се случи. Понякога хората се карат..."

Не се ли кара и тя със съпруга си? Пинк си признава смеейки се "Аз го правя страстно. Вярно, креща по-силно от него. Свикнали сме да се караме само когато сме пияни. Той има италиано-ирландски корени и е толкова упорит. "

Сега обаче тя е близка с майка си. " Имаме най-прекрасните отношения. Казвам й го почти всеки ден. Просто се нуждаехме от няколко години... да порастнем и помъдреем".

Първата мечта  на Пинк е била да стане олимпийски гимнастик и често включва трапеца в изпълненията си. "Изритаха ме от гимнастиката когато бях на 12. Мисля, че бях конкурентна, но така и не получих аплаузи и не спечелих първо място."

На 16 тя заживява с баща си във Филаделфия. Започва да пее в момичешка група, но бързо се отказва. Когато изгрява на световната сцена й слагат етикета Анти-Бритни. 
Пинк заявява, че се надява да помага на хората с музиката си. Междувременно я закачам за Уилоу и темата за децата.
"Искам баскетболен отбор!!! След 10 години искам да имам 11-годишно дете, 8-годишно дете, 5-годишно дете, 3-годишно дете, 6-месечно бебе, 18 кучета, защо не кон и прасе"

Пинк твърди, че има "циганско" сърце и никога няма да заживее в Лос Анжелис.

"Не живея с холивудски балон. Никога няма да живея там. Не мога. Не бях поканена на партито (смее се). А ако бях, сигурно щях да закъснея и да съм облечена неподобаващо" - завършва тя усмихвайки се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар