сряда, 5 декември 2012 г.

Екстремни преживявания от градския транспорт

Alexander Petrakiev: Една бабка в автобус 111 съвсем скоро направи е*ати скандала, тя не искаше да седне на свободното място до нея, което е с гръб, а държеше да мине през 3-ма души на пътеката (вкл. мен с раница на гърба и 2 момичета), за да достигне до заветнота седалка, която е обърната напред! След луд скандал с половин автобус старци и обилно количество "благословии" от моя страна, ТЯ! достигна своята цел! :@

Гергана Фетфаджиева: В 2-ка тролей някакви келеши напръскаха със сълзотворен газ/лютив спрей.

Todor Ivanov: Преди няколко години една сладурана ми се натискаше в 111 от Младост, чак до Бояна, уж че е много претъпкан рейса! Много яко беше. Хванах я за задника да видя дали ще изпищи, а тя още повече почна да се търка в мен. Слезе на Бояна и ме погледна с толкова палав и недвусмислен поглед, че ми идеше да се хвърля през джама, след като рейса затвори вратите!!! Още ме е яд, че не слязох след нея!!!

Stoyko Mandzhukov: В 280 се гледахме сума време с един. Понзвах го, ама не знам от къде. Накрая се заприказвахме и установихме, че сме от един град. Отне ни доста време докато разберем, от къде се познаваме. Имах чувството, че всички в района следяха разговора и чакаха развръзката. :D

Nikolai Uzunov: тм 5, преди около година когато един леко пийнал костюмиран човечец се чудеше дали иска да е прав или седнал, накрая, след като обиколи целия трамвай няколко пъти, просто застана в поза "да удържим фронта с последни сили" и се насра по зрелищен начин.

Daniel Vasov: 4ка тролей след мач на ЦСКА (едно време беше всеки път това). "Всички сме за Дружба двеее, Дружба двее, Дружба двеееее", "кой не скача е лефскар", "давай чиче, давай газ, а ракията от нас" и тролея приключи мача долу на колелото на 4ти километър, та одихме пеша.

Ivan Georgiev: 280 Стоя на последната седалка и до мен странен тип с шлифер, в студентски влизат редовните скитници алкохолици, гледат го тоя и пият, се не се познават, викат му да те почерпим гледам че си пич,тоя отговаря "Не мерси имам си мое" и вади галонче под шлифера и почва да пие с тях :D
  

Симона Георгиева: В 64 преди години една доста пухкава лелка явно не ме видя и седна в мен. И си седеше докато не стана време да слиза (5-6 спирки), без дори и да разбере, че съм там.

Velislav Ivanov: 204 -> Дружба 2, претъпкано, аз едвам се държа за люка, баба с кактус се качва и се бута в мен (няколко пъти и направих забележка за кактуса), на завоя към бул. Цветан Лазаров се бутна в мен и то в най-опасната зона. Причерня ми и щом отвори вратите на спирката изхвърлих кактуса и тя започна да ме налага с бастуна.
Като цяло в 88 вечер след 22:00 може да видиш много интересни неща :)

Даниел Димитров: 64 ,зимата...едно малко детенце беше с майка си и изведнъж повърна.Детето се притесни и започна да плаче.Майката го утешаваше и му казваше ,че това е нормално и да не се притеснява ,при което детето се успокои и започна да повръща наново

Yordan Nickolov: В 94 преди време нахлу човек с моторен трион без предпазител. Излишно е да казвам как гледаха всички в автобуса :D

Ani L. Kiprova: В 83,преди 2 седмици.Бременна съм в 9ти месец и определено много ми личи..автобуса е претъпкан и аз моля един човек да се мръдне,за да се разминем и да не се притискам,а той ми казва "Ами вземи отслабни малко" :)Не съм от тези,които си мълчат,та му казах "Аз ще отслабна като родя,но ти ще си останеш просто цял живот".Оправих деня на доста хора,защото почти всички се разсмяха,а онзи се навря в миша дупка :)

Венцислав Костадинов: Имам 3 катастрофи с автобуси, една с трамвай и една с тролей, но преди 2 седмици едно момиче слезе от автобус 107 на пазара Павлово и си забрави нещата в автобуса. Това момиче тича редом до автобуса чак до околовръстното, накрая аз й метнах нещата през прозореца, щото ми дожаля за нея. Дано не е имало нищо чупливо вътре...

Няма коментари:

Публикуване на коментар