понеделник, 3 декември 2012 г.

Проблемите на Първия свят

След дълго убеждаване приятелката ми каза какво я възбужда най-много! Оказа се, че е сирене!

Докато бях в тоалетната, момичето, което много харесвам се обади на мобилния. Баща ми вдигна телефона и каза "В момента с#ре и сигурно ще се забави. Обади се по-късно!". 

Един от най-здравите мъже дойде до мен, докато бях на фитнес. Погледна ме и ми забрани да идвам с оранжево в залата! Без да бъда груб го попитах "Защо?" и той ми каза, че оранжевото го изнервя и се сеща за затвора. "Помоли ме" да не се обличам повече така, защото може да ми се случи нещо!

Моят пиян съпруг успя да дойде в съзнание на семейната вечеря с родителите ми, които са много консервативни, за да ги попита как е сексуалният им живот, защото нямат повече деца в къщата!

Излязох да обядвам в близката закусвалня. Дръпнах чантата си от другия стол по-близо до мен, за да не я откраднат. Някой ми открадна обяда, докато се занимавах с чантата.

Женен съм от четири години. Жена ми успя да си признае, че е правила секс с шест момчета в колежа едновременно. Оказва се, че още си мисли за тях, когато правим секс. 

Едно пияно момиче ми се обади в 1 часа през нощта, за да се изгаври с мен. Не знам кое е по-тъжното: това, че говорих половин час с нея, или това, че е първото момиче, с което говоря от една година.

Съпругът ми ме помоли да го гушна. Обикновено това е началото на отделянето на газове. И този път не беше компромис!

Осъзнах, че цялата ми заплата отива за бензина, който използвам, за да ида на работа.

Купих огромните юмруци на Хълк за подарък на племенника ми. Той ми благодари в стила на Хълк с юмрук в топките!

Приятелят ми ме заряза, защото имаме голяма възрастова граница и това го кара да се чувства като педофил. Разликата между нас е само четири месеца.

Събудих се гол в стаята на моя приятел, който е и гей. Цяла вечер пихме заедно, но и двамата не можем да си спомним какво се е случило.

Трябваше да преживея четиричасов полет до моята бивша. Вчера й предложих брак и тя отказа в последния ден на ваканцията!

Приятелят ми ме взе от работа, което е много мило от негова страна. Вярвах в това, докато не ме помоли да седна на задната седалка, за да може кучето да се вози отпред!

Помогнах на бившия си съпруг да вдигне пръстен, който е за жената, с която ми изневери преди години! 

Намерих невероятен цитат, с който да започна дипломната си работа. На защитата разбрах, че авторът е от Ку-Клукс Клан!

Някакъв непознат ми се обади, за да ми каже, че много ме харесва в бельото, с което съм облечена. Помислих си, че е шега, но когато погледнах през прозореца и видях един човек да бяга през задния двор.

Събрах смелост и поканих момичето, което харесвам на кино. Избрах най-страшният филм с надеждата, че ще се гушка в мен, докато свърши филма. До края на филма пищях повече от всички жени в салона!

Прекарах цели десет минути в търсенето на мобилния, който беше захвърлен в тъмното, преди да разбера, че си светя с него!

Разбрах, че малкият ми брат е отдаден нацист, който посещава сбирки, чете книги и шие ленти. Според родителите ми е много добре, че се социализира от рано.

Дъщеря ми и нейният приятел ми споделиха, че най-накрая ще ставам баба. Те се опитвали от три месеца и най-накрая са успели. Единственият проблем е, че са на 15.

Сгодих се! Фамилията отвори залозите, в които всеки трябва да познае след колко време ще поумнее годеницата ми и кога ще ме зареже!

Съседът ми реши, че ще става рапър! Миналата седмица беше поп звезда!

Алармата на колата се включи, докато бях на погребение - цели три пъти!

Приятелят ми ме покани, за да си поиграя с "гущера му"! Прелетях от единия край на града до другия, за да разбера, че това не е бил евфемизъм, а наистина си е купил игуана! 

Видях една стара жена в автобуса и реших да й отстъпя мястото си. Докато се изправях, тя седна в краката ми и стоя там до края на пътуването.

Жената, в която съм влюбен тайно от няколко години успя да ме забележи! За жалост това се случи, когато минах с камиона си през крака й!

Баща ми се обзаложи на 200 долара с мен, че приятелят ми е тъп като г&з! Ако гаджето открие Парагвай на картата ще сме с 200 долара по-богати. Не само, че не го откри на картата, но ни обвини в това, че сме измислили името на държавата!

Свалих си апликация за телефона, която издава звуци от природата, за да мога да заспивам по-лесно. Оказа се, че звуците привлякоха цяла орда от щурци в спалнята!

Няма коментари:

Публикуване на коментар