петък, 14 декември 2012 г.

Най-смешното от Туитър 75

@_Stefanov: Единствената дума с К, с която трябва да наричаш момиче е красива. Кучките обичат, да им казваш, че са красиви.

@ipavel: Някой да има акаунт за BG-Mamma? Трябва да напиша, че кучето ми направи сефтето :)

@vimarinova: "Всеки сам избира собствените си заблуди"

@rpurop: ако куче ви лае колата, значи има скрита котка при двигателя

@vimarinova: ''Накарай престъпниците да си платят - стани адвокат''

@Karmelitaaaaa: Гледам някои хора и се чудя, колко ли ги е изпускал щъркела по пътя

@BaiKiko: В държава, в която се яде боб със зеле, не трябва да се коментира новото божоле

@slaviVIP: За всяка изрусена брюнетка - едно африканче получава къшей хляб и бутилка минерална вода Хисар!

@rpurop: Кой политик искате в стаята на хенди?...и никога да не излиза от там

@veselyak: канибал предозирал, след като изял трима наркомани..

@BaiKiko: Единственото, което бакшишите мразят повече от едри пари, са точни пари

@Longanlon: Откакто приятелката ми забременя, много неща се промениха за мен. Най-вече адреса и телефонния ми номер.

@Firobg: Забелязал съм, че Интернет губи около 6 часа на ден, прекарвайки си времето с мен. ;)

@kalisto5: Ненадейно ме обхванаха мисли за тъгата и трудностите в моя живот, обаче изведнъж разбрах, че някой е надул саундтрака на турски сериал.

@nervnata: Когато на учениците не им се прави класно, звънят за бомба в училище.Когато вече и на мол не им се ходи и звънят за бомба, положението е зле

@Emil_Nikolov: "Жените са като буквите в азбуката - има гласни, има и съгласни."

@Jnk3r: разбира се че на реклама за слабително ще напишат меко действие

@Kyanakieff: Да има зона за пушене в заведение е все едно да има ъгъл за пикаене в басейн.

@gminchev: Търся си жена, която да духа като печка DeLonghi, да е хубава - като картината на корейски телевизор и да е надеждна, като варненски бойлер.

@veselyak: средната класа вкарала Робин Худ в психиатрична клиника

@ju: На толкова години съм, просто ми липсват първите седем

@rpurop: дали не трябва да изпратят някакъв апарат да догони вояджър, за да ъплоудне гангнам стайл

@Cherry__Coca: С тия електронни цигари, светещи във всевъзмножни цветове сте ми като некви джедаи...честно!!!

@GeorgiaMocca: Най-честата причина жените да сме проклети е, защото сме гладни...Нахранете проклетията и тя ще се превърне в едно блажено коте. :-)

@fitkata: Тва делта планера е много яка птица, пет пъти стрелях по нея докато пусне човека...

@bavareca: С Бойко винаги е интересно! Днес пушенето е забранено, утре не е. Днес има пенсии, утре няма. Днес има България, утре няма.

@Ereshkigal_: Сутринта на баба ми се обадили телефонните измамници. Тя поискала мнимият лекар да ѝ каже на латински къде са счупванията. И ѝ затворили :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар